2016年10月5日 星期三

馬爾代夫(Maldives)。OBLU - The Spice(2)


9月17日 - 9月22日 (6D4N 馬爾代夫之旅)

上篇介紹左"Oblu - The Spice"餐廳環境~依篇介紹食物

自助餐形式..食物選擇算幾ok~但都睇自己岩唔岩食

好似有時推出係羊,牛~變相我地已經有2款唔會食

甜品我又無食~加上本身無乜食力..每餐其實食好少

可以綜合一篇..睇下我地食左d咩呢? 老闆必選"湯品"

每日有唔同款式~味道比預期好

上款麵豉湯鹹左d~西餐湯都濃郁..味道唔錯

[綜合早餐]..食物比較英式~仲有即整Waffle

outside用餐..真係好正!

早午夜餐食量好少~反而鐘意補充水份

依間d咖啡我覺得唔好飲~第一日飲好似鐵打酒

有日同老闆講.."咦? 依杯好飲左喎..唔似鐵打酒"

老闆問.."唔似鐵打酒? 係咪似正骨水?"(笑死我)






[綜合午餐]..可隨意點選酒類飲品(紅酒/白酒/汽酒/啤酒)

比較多飲白酒,sparkling wine~酒吧就多數點啤酒
午餐都有唔同主題~有日推出"刺身"

試左少少都ok~聽得太多報導~依家好少食刺身(驚驚)
沙律類..乾果..醃青/黑欖
熱葷..炸物,BBQ肉,pizza,咖哩


[綜合晚餐]..炸物,印度咖哩,蔬菜,串燒,海鮮
老闆食醃辣椒..我覺得好辣
炒蟹好味~bbq豬腩肉又係好正
即煮意粉好正~食材隨意配搭..指定醬汁要夠多
咖哩類又係好味~咖哩好香夠濃稠
連食咁多日..都開始呆滯

見有passion fruit都拎d食..幫助消化
outside晚餐..好有情調好浪漫feel


 雖然係自助餐形式~但整體食物真係唔錯..好味既

服務好好~包餐任飲無黑面..會主動問客人添唔添飲

同埋..部份服務員都鐘意同客人交流呢
(待續)

3 則留言:

  1. 三從四笠 哈哈 妳無老花呀 真係我來呢 哈哈哈~
    呀喂去度邊都要飲湯 同埋熱辣辣坐街邊都要食湯粉
    果然好鍾意湯呀下~~~~
    即整Waffle梗正啦 雖然我唔好甜 但都會食~
    咖啡似跌打酒 好驚喎 加上又啡色 比妳講到感覺更加似 哈哈~
    中午食咁少嘢架 不過講真 如果3餐都係自肋餐 真係唔會食得多囉~
    我發覺妳次次食自助餐都會食咖哩類 難度妳都係同鄉 嘩哈哈哈~
    即煮意粉好正~食材隨意配搭..指定醬汁要夠多<- 好難想像妳要多汁呀~~~~
    妳話醃辣椒好辣呀 呀喂覺得辣唔辣呢?!
    PIZZA又係正 但唔可能食太多 好鬼漏架~
    妳地真係食好小嘢呀 帶埋我去嘛
    妳飲我食 包唔會蝕 嘩哈哈哈哈哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日笠夜笠..你今日笠左未? 哈哈哈哈
      係啦~阿喂真係湯王/酒王~實飲好多湯囉
      WAFFLE正呀~可以自己調甜..都有幾款揀
      不過一件好大~阿喂又唔食呢..所以第2日想食
      都要放棄~如果小奧係樹就好啦~我可以同佢SHARE
      咖啡堅呀~真係飲鐵打酒咁(哈哈)
      早餐食完..好快又午餐~平時都係1日2餐
      所以真係食好少野咋~至在去飲下野食生果都唔錯囉
      哈哈哈哈~超愛咖哩! 難道真係失散左多年既同鄉?
      你籮pat係咪有粒大痣架~哈哈哈哈!
      pizza同意粉都好正呀~可能我like食啦..不過佢真係整得好味
      係啦..早知塞你入行李屈蛇過去啦~睇你食野已經一大娛樂!哈哈

      刪除
    2. CHOI 我講緊妳同小奧係同鄉咋 嘩哈哈哈哈~
      今晚幫妳CHECK下佢有無粒大痣呀下~~~~~

      刪除