2016年10月7日 星期五

馬爾代夫(Maldives)。Snorkeling


9月17日 - 9月22日 (6D4N 馬爾代夫之旅)

次次去"陽光與海灘"~老闆會玩野話..每日要浮潛10個鐘(哈)

我唔係唔鐘意玩浮潛~但唔想最曬果陣去浮囉..好易曬黑

就算著防曬衣~我都唔想曬到d手手腳腳(老闆會笑人鳳瓜架..衰)

不過去到咁靚既水域~唔浮又對唔住自己..點都要豁出去囉

同埋..最主要唔想老闆自己浮咁lonely~我都想陪伴佢左右呢

* * * * * * * * * *

有日係碼頭落水~真係太大浪..完全失去自控能力

隨浪不停四圍撞來撞去~攪到周身傷..唔太enjoy到

加上老闆叫我負責影相~是是但但..無對焦都係咁影

玩完上水睇下..好多都唔知影咩? 好在有少少ok咋

起碼相中會見到有魚囉(哈哈)


 第二日..再係Helen's Bar出面沙灘落水

其實都大浪..但比起碼頭會好浮d



比d眼力..係有魚既(哈哈)

老闆見到條海蔘..拎比我影下












(待續)

2 則留言:

  1. 三生有幸笠 仍然係我呀 係咪好勁呀?!?!
    妳話妳係白雲鳳爪咪得囉 哈哈~
    咁靚地方 真係唔浮就對唔住自己啦 黑就黑啦 值得嘅~~~~
    "太大浪..完全失去自控能力" 好恐怖呀 嚇死我都似~
    妳就好啦 咁近距離望到魚
    所以我成日都覺得自己唔識游水 真係玩少同睇少好多嘢呢~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日笠..得啦知啦! 你最勁呀ma
      明顯黑左啦!仲係白雲鳳爪咩(嗚..講起都sad)
      環島本身都大浪呀~第1,2日更加唔可以落水
      係架~唔識游水少好多水上娛樂~但都好睇你本身like唔like先

      刪除