2016年10月12日 星期三

馬爾代夫(Maldives)。我們在途上


9月17日 - 9月22日 (6D4N 馬爾代夫之旅)

終於黎到最後一篇.."我們在途上"

出發前諗定叫老闆幫我影既相~全部無影到/影唔滿意

因為佢無時無刻掛住玩手機~根本無心機幫我影(十級憤怒)

由其係沙灘..已經又曬又熱~等佢影一張相..隨時變化石

我要快+自然ma~最終寧願set機..玩自拍好過等佢囉

反而幫佢影左好多私相~其實一直想幫佢影pose相既

佢又怕怕羞羞~本身唔慣影相呢..動作又生硬+唔自然

加上..今次要說服老闆影破格之作~我話..要夠膽影之外

都要睇返個人適唔適合影~型格相..未必人人handle到

=有d人影到陽光氣息相~未必影到頹廢滄桑味既相(除非刻意造型)

估唔到老闆ok喎! 今次d私相..好多都唔錯~我覺得幾有美態

之前係專頁出過2張~其他太大頭..所以未經佢同意唔會出呢

好! 睇下我地今次旅程影左d乜先? 

* * * * * * * * * *

老闆影李小龍~即刻諗起..佢line用果套李小龍公仔(哈哈)
好喜歡的一段路@The Spice
不分日夜..老闆愛篤波@Helen's Bar

好鐘意碼頭位置~其實好想黃昏日落時間

叫老闆幫我影d瑜伽pose相~可惜.....(提起又憤怒了)
 埋怨左佢好多次~佢次次都話..下次囉~下次囉! 
(我想講~有d野錯過左..就係錯過左~機會唔等人架! 同埋..要學懂珍惜囉)
浮潛果日..就係依道落水
因為房間海域..唔係安全區~所以每日幾攰

幾想瞓晏覺都好~都寧願昅住老闆玩浮潛

以防有咩事..可以即刻出動
特登帶左2個充氣墊去玩..水陸兩用架(哈哈)
好似劫後餘生..大海中浮沉
沙灘玩自拍..運動量好大~不過好好玩

碼頭影唔到(扮)玩瑜伽相~唯有係房影囉

我無玩開瑜伽~老闆話.."影還影~唔好扭親"
我話..放心! 我放唔到隻腳上頭架(哈哈)
簡單動作..還可以應付(哈哈)


玩左陣..勁攰! 問老闆影完未? 要抖陣先(哈哈)
有日我問老闆..係馬爾代夫係咪有"過度活躍症"?

佢真係無時停~要幫佢放電..所以叫佢玩跳水



 之後話..唔夠好! 要再黎多多多多多個

我就舒舒服服..灘係露天sofa幫佢影(哈哈)
 來吧! 盡情跳吧(哈哈)

之後再話..唔夠型! 耍套泰拳跳水




影完之後..佢話要幫佢影d正面

一跳落水..d水花攪到我全身濕晒(擺明玩野)

今個旅程雖然唔長~出發前仲有少少阻滯

但感恩整個旅程非常順利..開心..好玩又放鬆

食玩瞓hea都算滿意~期待下一個旅程~好快又來臨^^
(完)

8 則留言:

  1. 終於睇晒你D馬爾代夫遊記,真係好靚呀~~~個天同個海嘅顏色好正!
    唔中意影相嘅人係唔會掌握到你想影咩(我都試過睇好位叫個朋友幫我影,結果出嚟完全唔係我諗咁樣-.-),有時真係自拍仲安全D架~哈哈XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你對我既遊記有興趣呢! thx
      哈哈哈哈! 係呀係呀..就係咁既感覺囉
      所以真係寧願自拍~反而仲有驚喜

      刪除
  2. 五青笠 果然勁呀我 咩名都諗到 嘩哈哈哈哈~
    話時話 呢幾次食飯 都唔見呀喂狂篤手機喎 可能唔係食新嘢 哈哈~
    不過我去旅行 真係唔會玩手機
    妳知我都無喺line谷出現嘅 就算有wifi 我都唔想上網囉~
    上網幾時都得 但旅行唔係成日可以去嘛~

    嘩哈 李小龍=呀喂啦依家~~~~
    終於知道 呀喂真係好鍾意篤嘢 嘩哈哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. (二)青笠~
      唔係安全區 係咪=有大魚鯊魚出沒呀?!
      如果真係有 妳會點行動呀?! 妳好堅咁啊~~~~
      我次次見妳地行條橋 我即刻腳仔軟
      所以我無可能享受到陽光與海灘 可惜~
      呀喂咁無耐性(妳話 呵呵) 點可能有心機等妳擺pose丫(我話 哈哈)
      如果妳放到隻腳上頭 我一定每次見到妳 都要叫妳做一次比我睇呀 哈哈~

      一睇到呀喂跳水相 就諗起0分果張 嘩哈哈哈哈~
      衰喂 係都要整鬼妳 即刻諗起佢上次拎牙刷當筷子單嘢 哈哈~

      刪除
    2. 日日笠..講到好想飲五青汁~哈哈哈
      係呀~依家成日影果d都唔影啦~但我真係好討厭佢成日玩手機
      平時返工日對夜對d同事~回家要珍惜時間ma
      旅行又係咁~可能係我out+唔心急upload野啦
      好多人去旅行都即時upload又話打咭..我唔想花太多時間旅行玩手機囉
      哈哈~係呀.見到李小龍=阿喂啦依家(衰)

      刪除
    3. (2)笠..我估真係有大鯊~因為有bb鯊ma
      同埋佢個map都有公仔指明邊樹有海龜,鯊魚出沒
      不過講真都唔敢游大出~一來真係好大浪..
      控制唔到返來就大鑊啦~如果阿喂有事都要即刻出去啦
      我識游水ma+villa有個救生水泡~一定會去救佢拉返佢回來
      所以佢每次落水~我都好長氣叫唔好浮咁出架
      碼頭位置好大風~其實都好闊..你唔會腳軟架(哈哈)
      係呀~阿喂超無耐性..有時真係好火滾架
      哈哈哈哈哈哈!0分果張堅爆笑啦~諗起都好笑

      刪除
  3. Hello 阿mimi 妳好啊 嘩哈
    你好我好大家超級無敵霹靂好 哈哈哈哈哈

    hey mi 我想講呢 ⋯
    妳依家睇到咩相好鍾意想影嘅風格
    全部save係一個檔案一次過比我睇好嗎?
    咁等我知道下妳想要嘅style
    下次一齊旅行我幫妳影吖
    試下睇可唔可以影到妳想要嘅

    好明妳心情啊 1010
    我都次次同小寶講要點樣點樣影
    返嚟之後都好多嘔血相 oh no ⋯
    依啲旅行影嘅無take 2
    要用心影好嚟架嘛

    仲有 我都一直想影瑜伽pose 呢
    都有同小寶講要影一集 邪啦 又無同妳講過架嘛
    不可思議磁場 33

    回覆刪除
    回覆
    1. hello dear細表..你今日好嗎? miss u 33
      好啊~有你影我絕對有信心~其實都係影美態/型格相果類
      佢影真係完全影唔到囉~話時話..影到有d反感添呀(哈哈哈哈)
      你都好好多~小寶影你都好好..好過阿喂十級多架
      阿喂影人像相真係唔掂~完全無sense..又要坐位影相
      辛苦少少都唔得~影太耐又話攰又燥架啦
      係啦~記得啊! 可以影到黃昏剪影既瑜伽相~我覺得好有美態
      睇張相已經好表達~可惜阿喂完全....唉!

      刪除