2013年8月9日 星期五

Amigo(1)


7月17日(星期三)~每年生日..阿喂都會攞假

陪我靜靜地渡過生日~雖然無咩特別節目

同平時假期一樣~簡簡單單渡過+出去食餐飯

好好享受二人世界~其實已經好開心+滿足^^

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

今年生日..我揀左去"Amigo"慶祝

早兩星期已經打去book檯~因為聽聞好full

所以早少少訂定~順便交代埋係慶祝生日呢

依日6點多去到餐廳~竟然搵唔到個booking

我仲講得出係幾時book~同埋因為book既時候

要留客人名~接線生聽到阿喂個英文名(反應好大)

加上..我第二次打去~佢仲即刻講到阿喂個名呢

雖然搵唔到booking~但隨即都安排我地坐上sofa座
餐廳好有古堡feel~燈光柔和紛暗

服務生既制服配上白手套..顯得整齊端莊

而客人亦需要有dress code呢
餐牌可選擇"散叫食物/三道菜/四道菜"

我地分別點個.."四道菜"

隨後服務生送上麵包籃..讓客人親自挑選

"法包"內鬆軟外脆~"多士"好薄身(兩款都超好食+香脆可口)

"玫瑰花型牛油"..有好香濃牛油味
頭盤.."Scottish Smoked Salmon"(蘇格蘭煙三文魚)

服務生會奉上"洋蔥茸..蛋黃茸..芝士碎"等添加伴吃

我比較愛原味~所以要少少黑椒碎及檸檬汁就夠呢

煙三文魚肉質實淨有咬口~煙燻鹹度適中
伴上"牛油麥包三文治"
頭盤.."Iberico Ham 36 Months"(西班牙風乾火腿)
ham好乾身+好鹹香..超正~整體沙律菜都新鮮爽脆
餐湯.."Chicken Consomme with Abalone Julienne"(鮑魚雞絲清湯)

雞絲鮑絲切得好幼細~湯底十足火喉..清中好出味
餐湯.."Cherry Stone Clam Chowder"(鮮蜆肉周打湯)

口感幼滑..濃稠度適中~淡淡cream味配上鮮蜆..好香甜
上主菜前..奉上"西柚雪葩"喚醒味蕾

同"馬爾代夫"時~食正統法國菜一樣呢

雪葩味道好fresh~微酸半甜好開胃

主菜.."Linguine Sauteed with Scallop, Prawn, Garlic and Basil"
大蝦有3隻..帶子大約有8隻

用料非常新鮮~蝦肉好彈牙..帶子夠鮮嫩

個人覺得扁意粉硬左少少..醬料中basil好香好突出
主菜.."Grilled Fillet of Beef with Snail and Thyme Sauce"
牛柳肉質好腍身+有牛香~伴上兩粒田螺..醬汁以"百里香田螺汁"

整體配搭及味道都好好
伴菜.."冬菇..椰菜仔..椰絲芋茸"
奉上每道菜時..食物會放在餐車上

而餐車上有生火爐具~一直保持食物熱度

推到客人餐檯旁..才由服務員即場處理呢
(待續)

沒有留言:

張貼留言