2013年8月10日 星期六

Amigo(2)


7月17日(星期三)~Amigo餐廳..除左環境幽雅

服務都好貼心~餐廳仲為每位客人送上一點心意

雖然我地個booking唔見左~但安排我地安坐後

服務生隨即為我地補回~餐廳獨有既memo pad

前篇進食完頭三道菜

休息一會..準備最後一道菜"甜品"

甜品.."Grand Marnier Souffle"(橙酒梳芙里)

面層灑上"Amigo"字糖霜~隨後才加cream及橙酒

加左cream更軟滑~而souffle質感本身好鬆軟

橙酒味都幾濃~以個人口味..唔加都可以
甜品.."Peach Pudding in Filo Pastry with Dark Cherry and Vanilla Ice-cream"
我試左粒cherry~浸煮過..入口軟身甜美

其餘二款阿喂食晒~所以試唔到咩味道

聽聞中間既酥皮好鬆脆~但唔記得咩味=.="
最後..仲送上"朱古力脆皮粒雪糕"


餐廳還送上"拿破崙蛋糕"..作為生日蛋糕

服務生送上既時候..仲為我地拍"即影即有"

同時..仲好貼心~再主動用相機幫我地影相

不過因為太飽既關係~我地要求將蛋糕拎走
最後..奉上"餐飲"

整體食物好有水準~環境幽雅..服務有笑容有禮貌

另外..逢星期三原來band隊休息呢
臨走用手機影左幾張..餐廳內部環境

真係好古堡feel


返屋企hea陣..切個招牌蛋糕試試

拿破崙仲keep到好鬆脆~cream唔太厚

中層夾上薄薄蛋糕層..形成三種層次感

加上整體蛋糕又唔太甜..真係好好味^^

沒有留言:

張貼留言