2013年7月20日 星期六

遺體捐贈計劃


6月16日(星期一)~生有時..死有時

3月果陣..爸媽已經登記左"遺體捐贈計劃"

當時我真係完全無諗過~會唔會做捐贈者

事隔三個月後..咁岩昨晚睇"星期日檔案"

再做依個topic~可能真係timing問題

突然間自己會係道諗~既然無兒無女

老左都係無人無物~何不做點貢獻呢

我無問阿喂捐唔捐~亦無問佢同唔同意

當晚填好張form~就搵阿喂簽名做見證人


阿喂好似有d唔捨得簽(睇左好耐..其實張form好簡單+無野睇)
yanomi : 簽啦! 無兒無女..無人無物~捐贈對我黎講..真係好少事
阿喂 : 點會無人無物喎? 你仲有我..同埋你爸媽
yanomi : 我知..不過就算依家要我走都無憾~我付出對你地既愛在心中..無牽掛囉


阿喂無言~簽完之後..順便叫佢聽日幫我寄埋^^

職員收到信件後~會先致電"多謝"

同時提及..大約兩星期會收到確認信及捐贈卡

"遺體捐贈計劃"..好簡單就完成了

希望多d人可以參加捐贈計劃~其實同捐器官一樣

反正過身後..驅體都會火化~倒不同做點貢獻..何樂而不為呢

有關遺體捐贈資料 :
Departure of anatomy -
http://www.anatomy.hku.hk/

沒有留言:

張貼留言