2013年7月5日 星期五

食譜。鮮檸酸薑


5月31日(Happy Friday)~早2日..阿E打比我

話子薑當造..要唔要醃返d~阿喂好鐘意食酸薑架

以前阿喂媽都成日整比我地食~不過依家無lu

所以聽見阿E咁講~前一日即刻出去買子薑

醃定d比阿喂食呢~今次用阿E既方法

用新鮮檸檬汁製成.."鮮檸酸薑"

整法好簡單..將d子薑刨皮

好似刨節瓜既方法就可以了

切片用鹽醃醃..等d子薑出水+收乾身

明顯見到d子薑乾身就ok

將檸檬榨汁+糖拌勻..製成醃料(最好走核~因為懶..連埋一齊浸 :p)

一斤多少少既子薑~用8個鮮榨檸檬汁及糖

浸醃一晚可以食用..當然越耐越入味呢^^

第二日阿喂已經話要食..來不及買皮蛋

佢已經encore左兩小碟~子薑冰凍爽脆

每片子薑都充滿檸檬清新香味

酸中帶點薑辣~少甜剛好岩我地口味

依個方法我覺得比用醋更天然..正!!

食譜 :
1. 子薑-1斤   2. 鹽-3/4茶匙   3. 檸檬-8個   4. 砂糖-150g  

1. 子薑刨皮後~切片用鹽略醃至乾身..備用
2. 新鮮檸檬榨汁~加入糖混合
3. 子薑放入玻璃樽內~倒入檸檬汁泡浸即可

P.S.
1. 甜酸度可因應個人而調配~我依個屬微甜..嗜甜者可再加重糖份
2. 檸檬汁份量~大檸檬可用8個..細檸檬則用10個

沒有留言:

張貼留言