2012年6月29日 星期五

Sunshine。Koh Tao(3)


6月8日(Happy Friday..Day 4)~依朝7點幾起身lu

今次分別揀既resort+酒店~張床都好好瞓..房間又好舒服

梳洗完..我地就出去餐廳食早餐~依2日resort入住率超低

數過..應該不出十個客人~所以早餐既buffet bar都無開

但有專人整蛋+pancake~而bread bar/生果/茶水都會有供應呢



依幾日既早餐..雖然唔豐富~但其實對我影響不大

因為我只係食多士,生果..同埋飲好多茶水^^



加上平時係香港~都無食早餐習慣(會hea到超肚餓..先食野囉)





依2日既早餐..就是如此了

反而尾2日入住率高左..所以有開buffet bar



餐廳位置



食完早餐..是日出發環島遊



朝早town好寧靜



walk到去town~我地租架車先



以24小時計~我地連租2日(共300B~我地唔會留passport..所以要收deposit 5000B)

出發前..知道Koh Tao好多泥路~所以租左架菠蘿軚既電單車



接下來既天氣都超爆曬~環島遊要做足防曬措施

依日除左環島遊~仲會特意搵靚沙灘..打算去游水



部份沙灘要先穿過其他resort



上午水退~不過水質就好清囉



好多local摸蜆





依間食店既環境超正~海景+hea瞓住食..真係人生一大享受



中午時份真係爆曬到極點~沿途問左好幾間食店+士多

都無椰青賣~終於依間有啦~飲完即時涼透心(呼~!)



上午無岩心水沙灘~所以返出town陪阿喂食lunch



阿喂又食湯米.."雞脾湯米"



望住海景+吹住風~真係涼快好多

整體食物普通~依間shake整得唔好飲(總消費:130B)



(待續)

沒有留言:

張貼留言