2012年6月25日 星期一

Sunshine 。Koh Tao(1)


今次旅遊揀酒店方面..已經同阿喂有共同清晰既目標

原來我地都唔鐘意住茅屋or全木建成既resort/酒店

我既原因唔駛講..怕昆蟲~阿喂就話鐘意住家+cyber feel

所以除非無得揀~有得揀既都係就岩自己心水酒店好d呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

今次係Koh Tao..原本首選認定要入住"Jamahkiri Resort"

因為環境真係超好又靚~不過睇好多評語+地勢真係好偏僻

而且往resort既路段非常崎嶇不平~最大問題係泥路無街燈

沿山路走揸夜車會有一定危險~所以最終放棄..揀返近town

另外..其實仲有幾間又係個view好靚~不過係茅屋/木屋

同埋又係評語話勁多昆蟲~咁真係幾靚環境都唔駛諗囉

反正打算揸車去沙灘游水~所以今次揀住平房式既resort

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

6月6日(星期三..Day 2)~下午3點多..我地就到達Koh Tao

係碼頭會合resort職員~我地就坐專車返resort(車程都唔駛5分鐘)



welcome drink + check in手續



(Deluxe Sea & Pool View)..房間超大~黃色牆身好有家的感覺^^



攪掂晒..就出去食野啦~超肚餓!!

第一餐揀去"Pranee's Kitchen"..先黎"炸春卷"



春卷好鬆脆~餡料夠清淡..唔錯



"冬蔭功湯"



海鮮料好足~但湯底唔夠酸辣濃郁



好肚餓..我要食飯~叫左個"紅咖喱炒飯"



飯粒剛好微濕~個飯唔會好鹹~蔬菜比例都好多



阿喂又食.."雞肉湯粉"



粉條都彈牙~整體食物普遍都屬中度清淡

比之前食過既泰菜淡口~但味道都唔錯..不過不失(總消費:350B)

同埋食店好多大蚊~出發前都知Koh Tao勁多蚊

除左蚊水~今次帶埋支孖妹花露水去(反正平時都用黎噴床單)
(聽聞有防蚊+天然成份~阿喂又勁惹蚊~佢用蚊水都唔得~反而用花露水..d蚊真係散晒~之後當寶霸住用..哈)



食完野..係Mae Haad Town閒逛~之後返resort換泳衣游水

依2日resort既入住率好低~我同阿喂次次都包池游水^^



hea到8點幾~就walk去Sairee Beach行下

順便搵間食店飲野+小吃晚餐~沙灘區好多食店

間間都好有情調+氣氛好好呢



"AC Restaurant"



我地揀坐近海位置~超涼快



"BBQ雞肉串燒"



燒得好香..同埋d肉好入味



伴上沙律菜~沙灘尾仲有一間會送埋燒薯仔





"炸薯條"..好有薯味好正又夠內粉外脆

Koh Tao主打做歐美遊客生意~所以炸薯條都會有返一定水準
(但之後試過一間..真係仲衰過麥記果d薯條..完全唔掂)

整體食物同環境都好好~係中途停左2次電囉(哈..電壓唔多夠穩定)(總消費:330B)

食到10點幾就走啦~返酒店再hea飲+休息lu^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言