2012年6月26日 星期二

Beautiful。Koh Nangyuan(1)


6月7日(星期四..Day 3)~依朝6點比阿喂嘈醒(佢慣係香港7點起身)

但我都想再瞓耐少少~終於翻瞓到7點幾先起身^^

梳洗完出去食早餐~依日行程會去"Nangyuan Island"

前一日其實出去town搵過taxi boat~不過信唔過d街外人

所以都係返resort~叫職員代安排taxi boat接送服務呢

原本約好9點半..送我地去"南幽島"~回程就4點半鐘

不過食完早餐見咁早~所以叫職員提早少少送我地過去

佢話咁岩有2個客過去~問介唔介意一齊or想私人包船過

我話無所謂..所以join埋一齊出發~出發前船伕同我地講

下午會好大浪~最好2點左右回程..阿喂又話想玩耐d

不過我都唔想太晏走..於是決定改4點囉



同船既2個泰國人~d皮膚超白(羨慕ing)



去程都已經好大浪~船伕盡量避重就輕去破浪
(自從上次係koh lipe回程既驚濤駭浪之後~依家真係好驚坐小船遇上大浪)

終於20分鐘左右船程..安全去到"Nangyuan Island"



島上只有一間resort



小島好多大舊石~另外以木板建成木橋而行





餐廳位置







襯未有tours黎到小島~我地第一時間walk去view point先







沿大石旁既木橋而行~超涼爽大風而且環境好靚好舒服





行完木橋..仲要上山~依段路會少少吃力

因為超勁多大蚊~我地要半跑上山先敢停下來



上到頂部..仲要爬大舊石~終於見到Nangyuan Island既全景



最適合游水+浮潛既係右上既一個沙灘

因為無左灘咁大浪~而且水清又多魚



碼頭位置



參考資料 :
1. Nangyuan Island需收入島費(100B/人)
2. Nangyuan Island開放時間 : 08:00-17:00

(待續)

沒有留言:

張貼留言