2012年6月27日 星期三

Beautiful。Koh Nangyuan(2)


6月7日(星期四..Day 3)~上到view point睇Nangyuan全景

之後開始好多人陸續上到黎~因為舊石唔係容納到好多人

而且又斜呢~所以我地hea夠都走lu..讓比其他人慢慢欣賞

之後急步落山(避蚊)~回到接合點再右轉..行去木橋盡頭位置





尾段木橋封左"不准進入"~而可行既最盡頭位置

會有段伸延出去大海既木橋 (環境超好..可以不停同阿喂玩影相^^)



我地係木橋位置hea左陣~真係完全感受到超大風

可能海峽圍海~整個南幽同海面都超大風大浪(人都有少少吹得郁)



欣賞完"南幽島"既風景~我地就walk返去沙灘

租2張沙灘椅..準備游水+玩浮潛~原本叫佢開埋太陽傘

不過佢話太大風..固定唔到喎(不過真係超大風~睇d凳已經知道~同埋放毛巾都會吹走) 



wow..完全係玻璃海水~不過就水清沙粗

除左好多魚+珊瑚..仲見到八爪魚添呢



依日都好多one day tour



12點多..tours走晒~有部份團食完lunch都離開"南幽島"



我地再浮潛多一陣添^^



不過玩到1點幾..開始頂唔順~因為真係超勁巨風

落完水再上沙灘吹風~吹到超凍..直頭手指都開始發痺

著埋浮潛保暖衣都唔掂~所以叫阿喂去餐廳食野保暖

(仲披埋沙灘巾都好凍..好凍..超凍)~我要杯"熱朱古力"



阿喂要個"coconut shake"



雖然超凍..但都試左啖~個shake好正好好味..甜度剛好



極級超凍~我要食飯.."鹹魚炒飯"

伴碟既配料中~青辣椒有3-4隻份量

但太凍既關係~伴食完都覺得保唔到暖



個飯炒得好正~鹹魚味夠香夠突出..飯粒微濕炒得夠乾身

回港後..實在太懷念依個飯~炒好都跟佢用生既配料伴食(正)



阿喂又食湯粉.."海鮮湯粉"

整體食物好味~但份量超少(總消費:520B)



食到半路開始落雨~好似打風咁橫風橫雨..加上又極級凍

已經唔想再落水玩~同埋仲要等多2個鐘..船伕先黎(help!!)

陸陸續續..見tours都分批有船黎接走~但..係最無奈既時候

突然露出曙光(al..le..lu..ya)~船伕2點半跑黎餐廳搵我地啊(好感動..超感恩)

見佢都凍到係咁騰騰震~不過佢話因為太大風浪

taxi boat黎唔到~最終要坐Lomprayah大船(Koh Tao/Nangyuan > Samui)

我地係Koh Tao落~船程大約10分鐘左右..不過依短短10分鐘

船上勁多外國人嘔~因為真係超快超登~同埋撞浪得好緊要

所以前幾篇講過..感恩揀坐Seatran Discovery係正確選擇^^

3點多終於返到Koh Tao~即刻返Resort沖個超熱水涼保暖呢

(待續)

沒有留言:

張貼留言