2012年6月28日 星期四

Sunshine。Koh Tao(2)

6月7日(星期四..Day 3)~下午3點多..由Nangyuan返Koh Tao

返到resort第一時間即刻沖個超熱水涼保暖~免得一陣冷親

梳洗完..瞓返個晏覺~依覺真係好好瞓..仲完全無轉過身^^

6點半左右起身lu~同阿喂walk出去食飯~入夜後..超勁多飛蟻

仲要係巨版飛蟻~真係多得好恐怖~所有有燈既地方都密麻麻

由其經過木屋/茅屋果d resort~連阿喂都叫快d走(可想而知o_O)

記得之後經過一間食店~望入去有張桌球檯~圍住上面個燈盤

起碼過百隻(阿喂"嘩"完係道笑~話唔知我入去會點? 我話囉.."咁既環境仲入去..係咪找死")

依晚我地去"Chalok Baan Kao"既"Golden"食BBQ Buffet



buffet價錢159B/位(=HK$40)~入到去老闆娘會介紹一下

之後唔會再騷擾客人~由你慢燒慢食..佢地就坐住傾計



以炭燒 + hotpot形式~附送上"味精湯"一壺(好鹹)



食店佈置好中式化~中央食物檯
(最前..燒食物[雞/豬/蝦],中間熟食..[意粉,麵類,生果],火鍋[菜,麵類],後方..[炸物,壽司,醬料])



老闆娘見我影相~所以即刻叫人拎起晒d蓋











醬汁好好味~2款都好正



炸物唔掂..又凍又腍



壽司..普普通通



燒物都OK



無牛肉供應~因為價錢太貴



蒜茸包好香..正



蔬菜好新鮮~依餐BBQ係出發前..特登搵黎同阿喂去食架
(因為知佢超like~同埋出去旅遊..其實我主打會揀左岩阿喂口味既食店先囉~其次先就自己)

估唔到佢真係話依餐食得好開心~但相對我覺得ma ma地

可能始終同預期有出入~不過阿喂話..咁既價錢算好唔錯喎

另外飲品唔包~我地飲左4支大啤~食到10點幾就走啦

再買d啤酒返resort睇住電視hea飲+休息呢^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言