2012年6月20日 星期三

Encore。Koh Samui(1)


早於上年年尾..埃及團既朋友話~今年想再一齊去旅行

不過我地都講定..3月會去一次先~當慶祝結婚週年^^

而佢地既大假因為要早一年申請定~所以暫定話6月去囉

到左今年4月再call我~原來佢地既大假..5月尾就開始放

我要出食譜(原本5月尾影相)+有私人野攪~阿喂公司又唔方便請假

所以最終唔好意思..叫佢地唔好預我地~自己搵地方去呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
今次"泰南三島遊"~其實都決定得好急(去唔去..差不多最後先決定)

因為阿喂6月頭,中,尾各有一日唔得閒~加上要就我d日子

到計好出發日期~點知航空公司"早機晏返"既機位full晒
(因為"早機晏返"唔係日日有機去~仲要往返都唔同日子..所以比較難夾)

於是又再計~但都就唔到"早機晏返"..當初有打算過唔去

後尾又再計計~不如轉返"晏機早返"..反正唔駛加錢

將原本既"附加費"玩多2日~最終"泰南十天之旅"成行了

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"泰南三島遊"..三島中會重遊"蘇梅"~不過真正目的地

係另外兩個外島~所以"蘇梅"可以話只係當過境遊玩

但感覺好奇妙..上天好似安排我地三年前去試探行程

同之前Langkawi既case一樣..先比我地熟習下環境

起碼地勢先行了解~再去既時候..就更加得心應手呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

6月5日(星期二..Day 1)~依日時間好鬆動..朝早飲完茶

hea陣就出發去機場(GO!!)~今次要去Terminal 2既counter check in



攪掂晒..就去"阿瑪港澳門餐廳"食Tea~依餐全單免費的

"招牌澳門洋蔥豬扒包"



"日式吉列豬扒配有機扭紋薯條"



食物賣相好靚~個"吉到豬扒"仲附送體毛添(諗起都好嘔心)

好在我習慣切晒件先食~阿喂見到即刻影底同經理理論

講真..唔好話食物有巨強or巨強腳~甚至食店有飛天老鼠

依d係廚師最基本既衛生問題都做唔好~完全接受唔到囉

經理話再整過比我地..我地梗係唔要啦~所以話全單免費

仲叫佢即刻收走~阿喂仲講明..會保留追究責任既權利囉





離開餐廳~準備去登機閘口



我地乘坐曼谷航空(PG806)..由香港直飛蘇梅(機程3小時05分)







飛機餐雖然唔叫好~但又已經比之前既水準好左d





出發前..我地用apps各自各dl左好多心水電影

留返上機消磨時間~所以依三個鐘既機程過得好快



當地時間7點..準時到達蘇梅機場~闊別三年..過關既速度快左好多

我地拎埋行李~就出去搵酒店專車接我地返酒店呢^^



參考資料 :
1. 曼谷航空(BANGKOK AIRWAYS)
直航早機(香港 > 蘇梅) - PG874(Departure..HKG 09:05) 逢星期三, 六, 日
直航早機(蘇梅 > 香港) - PG873(Departure..USM 17:50) 逢星期二, 五, 六


(待續)

沒有留言:

張貼留言