2012年3月29日 星期四

Relaxing。Koh Lipe(4)

3月7日(星期三..Day 5)~閒逛完walking street

係時候同阿喂去食lunch..第一餐揀去"Papaya Mom"

泰國食店真係有個獨特之處~就係店內超勁多烏蠅

唔知係咪有魚露既關係~相對之後去食意菜就無見過囉
(留意檯+草墊..一點點黑色=烏蠅~只係一少部份呢)


天氣真係超爆曬+熱~所以我一定要飲"欖勿跑"(凍椰青)



老闆唔駛講..通常都係啤酒(local beer)



"炸春卷"



春卷炸得好脆又唔油膩~而且餡料好清..味道唔錯



"泰式炒河粉(seafood)"



普普通通..味道唔會好鹹



海鮮料唔多~菜苗炒得好爽脆嫩口



"泰式炒魷魚"



味道剛好..魷魚好嫩身



"泰式燒雞"..夠入味~燒得都唔錯

不過太飽lu..我食左一件~其餘阿喂包辦



整體食物都ok(lunch總消費:550THB)



食完lunch..同阿喂去做Thai Massage

島上做massage既價錢~比泰國其他地方貴

依間好好..足鐘+技師好笑容又有心機做(總消費:600THB)

因為之後試過另一間~做完唔掂之中..大家爭論仲同我議價



做完massage..同阿喂去飲沙冰



阿喂既"芒果沙冰"..足料但唔夠沙冰感



見阿喂果杯唔夠沙冰..所以即刻叫佢整我果杯要加多d冰

"西瓜乳酪沙冰"..依杯凍好多~甜度亦剛好

但依間唔算係飲過最正既一間(總消費:115THB)



飲完行返resort~換好泳裝..再同服務員借kayak玩

平時同阿喂咩都好夾架ma~不過一玩獨木舟呢..就...(嘩哈哈)

完全唔協調囉~佢直頭叫我唔駛爬唔好郁~唔好影響佢喎

我地爬左去對面島~水質同樣清澈見底

hea玩到太陽半落山就回程lu~梳洗完..準備出去食飯^^



(待續)

沒有留言:

張貼留言