2012年3月17日 星期六

Encore。Langkawi(2)

3月3日(星期六..Day 1)~依日2轉機程都好順利+好準時

我地去到Langkawi~一出機場已經見到agent等我地

仲有一對夫婦同我地一樣~經同一agent買package

所以等齊人..再分別送返去各自既酒店check in~車程上..

大家有傾有講~不過同佢地真係好有緣~大家住唔同酒店

竟然一日之內..係唔同地方會撞到4次面(哈)~雖然最終..

大家無交換任何聯絡方法(加上其實我為人比較被動+唔係好熱情既人)
反而係A小姐好主動話..咁有緣要影返張相留念呢^^

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
去到"Bayview Hotel"check in完..我地出發四圍閒逛

酒店位置真係好方便~Kuah夜市都係酒店前方

上次同埃及團既朋友出走Langkawi..佢地話無興趣去夜市

所以上次完全無行過~今次可以同阿喂補行返呢^^



純粹睇下..因為d野唔會岩買



之後我地walk出去Kuah jetty point租車~反正唔係好遠

以我地既步速..半個多鐘去到~出發前阿喂續左個國際車牌

原本佢叫我都申請~不過Langkawi又唔係大..車程時間又短

是但一個揸已經好ok囉(因為佢話我超熟路~所以都想我感受下自駕遊樂趣喎)
租完車..周圍遊下~之後..我地就去"Steamboat"食晚飯lu

依間上次都有去食~價錢平同埋鑊氣夠..食物整得好唔錯囉



"炒竹灘"



個汁好味道~竹灘肉質嫩口



"甘香炒蟹"



今次得"藍蟹"~上次就係用"螃蟹"~加上係急凍..肉質唔新鮮



但炒功+鑊氣就好了得~配料好多..個汁好惹味夠甘香



"四大天王"



不過得3款蔬菜..豆角,茄子,毛茄



個醬汁其實都好惹味~只不過比甘香醬汁cover左少少

整體食物依舊有水準~略遜既係蟹唔夠新鮮(晚餐總消費:Rm60)



食完飯返酒店泊好架車~再係附近閒逛











見d雞翼好似燒得幾靚~所以買隻同阿喂share

味道比較甜..唔太香~整體一般好味



回程係duty free撞到A小姐2夫婦~之前建議佢地去酒店換錢

聽佢講話準備去bayview換..不過因為要登記住客資料先可以換

所以我話等佢地行完再約個時間係lobby等..幫佢登記換錢呢

換完錢..係lobby傾多陣影埋張合照~我地就分手lu

返房沖涼hea下~唔經唔覺已經11:30pm..要瞓覺啦

(待續)

沒有留言:

張貼留言