2012年3月22日 星期四

Encore。Langkawi(5)

3月5日(星期一..Day 3)~前一晚又係瞓得好淋

成晚好似無轉過身..起身同瞓覺時既動作一樣(哈哈)

依早8點同阿喂醒左..超精神~梳洗完去酒店餐廳飲tea

hea完hea夠..9:15am就出動~原本阿喂話再去買手信既

不過咁早d店都未開~所以我話四圍兜下先..反正有d地方

上次同埃及團既朋友都無去過~今次可以去睇返下呢

沿J.Ayer Hangat而上..中途入左一個Zone~好多平房呢




規劃得好齊整



Langkawi既天氣..晨早既陽光已經好猛好刺熱



"Mangrove"..好多人會join tour去玩既一個消遣地方





之後再去"Gunung Raya"(樓層頂樓可飽覽langkawi全景..Rm10/人)


底層買票..然後會有專人帶你上頂層~講解及介紹一下langkawi



依間Resort唔知係咪荒廢左..我地回程落去借洗手間

服務員指導我地去resort入面~但環境好滄涼+無人

同埋好多蜘蛛網~入去既感覺仲有d心寒(所以最終都無去洗手間即走了)


沿山路上到觀景台位置~路程唔短而且要上鈄

之前見有架電單車都唔夠力上..加上佢仲載人

所以要上山..用私架車會好好多



我地架車泊左係椰樹附近^^



遠望紅樹林







服務員話我地今日好好彩~因為前2日個view完全被大霧濃罩

今日個天氣清好多~而大霧都唔算嚴重



居高臨下..風涼水冷~飲杯茶..hea左一個鐘先走^^



中午時份..阿喂又嗌肚餓啦

原本同佢去依間"燒蝦場"食lunch~點知星期一off



不強求..無緣就算啦~返出town先再食~不過個view好靚好舒服呢



(待續)

沒有留言:

張貼留言