2020年2月8日 星期六

布吉自駕遊。Phuket(NARA Massage & Spa)


1月10日 - 1月17日 (布吉自駕遊8天之旅)


今次旅程..由於時間關係! 安排得2次按摩..Spa都無做到


Day 2想做又話full晒要夜d..果晚無做! 到每次老闆話做按摩呢


硬係突然之間..佢個肚仔就發作~最終佢要取消唔做囉(哈哈)


今次揀都近我地果區。NARA Massage & Spa(Chao Fa East Rd & Patak Rd)


第一次去Chao Fa East Rd..門口比較少位置泊車


店內唔係好大..但乾淨企理~做完送上茶點

內部有單人房..雙人房及按摩Sofa做foot massage
我地揀左2hrs Package(Coconut Oil Massage+Aloe Vera Massage)
我果個按摩手勢好好..好舒服細心~咩都問問客人..OK OK?

聽老闆講佢果個就一般! (總消費:B2300..約$597)

 店內都有D香薰用品賣






NARA Massage & Spa(Patak Rd)

 依間內堂及空間都大好多

我想做3hrs Package..但老闆話唔想做咁耐

咁揀"Foot+Head Neck Shoulder Massage(2hrs)"(總消費:B1200..約$312)

今次我個按摩師就一般+成日跌野落地~老闆話佢果個反而好好


我都feel到佢果個好好~因為按左一陣..已經聽到佢扯鼻寒





(待續)

參考資料:
1. NARA Massage - https://www.naramassagespa.com/

沒有留言:

張貼留言