2020年2月11日 星期二

布吉自駕遊。Phuket (Yong & Shark Seafood, Rimpan Restaurant)


1月10日 - 1月17日 (布吉自駕遊8天之旅)

1月16日(星期四..Day 7)~下午返到Apt..開始pack行李

攪掂就去Rawai Fish Market食晚餐。Yong & Shark Seafood

Rawai Fish Market開左好多海鮮食店..仲發展成旅遊點

但食店變得好商業化~依晚揀左間..最尾段較平庸既餐廳

食客無前段咁旺~主要以外國客人幫襯+唔hard sell
 樓上環境都幾好! 客量唔多..地方都好寬敞
我地無自來海鮮代煮~純粹睇餐牌點菜.."泰式生蝦"

雖然唔大隻~但口感幾好..黏彈有肉感! 泰汁好惹味
"辣椒膏炒蜆"
蜆肉好細粒~但辣椒膏..唔係我想要果隻~我要好濃稠

問問佢有無煮錯..咖哩炒蜆? 佢好肯定話係辣椒膏

醬汁都惹味既..只係太過水感~都點個白飯伴吃囉
 "咖哩炒蟹"
唔係自買既蟹..細隻好多! 肉質都新鮮..咖喱汁ok香

但濃稠度+咖哩香..都係冇荃灣"金屋"咁正!
近近地..可以啤一啤~整體食物普通..服務唔錯(總消費:B900..約$234)
 ******
1月17日(星期五..Day 8)~依日要返香港啦!

10:30am check out Apt~揸1hr車北上Sarasin Bridge

食埋個lunch先。Rimpan Restaurant

 全海景..環境超正! (所以想安排去遠d既地方食野..就係咁解呢)
 "海鮮冬蔭功湯"
個色好靚+濃郁~酸辣度好夠..足料又新鮮
 "白飯"..用黎送之後果d餸
老闆最like.."泰式醬油豬腩肉"
肉質有彈性又好入味..送飯一流
"香草炸魚"
配料有大量香茅,薑,辣椒,腰果,蔥,金不換,檸檬葉

條魚好大~魚肉起件..魚肉魚骨炸到金黃香脆

香草料味超突出~又酸又辣甜甜地..超級好味! 

 "辣椒膏炒蜆"
我就係想要依款"辣椒膏炒蜆"~夠濃郁+醬汁夠多

同昨晚果個..完全無得比! 蜆大隻好多..正!
係泰國都未飲過"Tea Thai"..所以叫杯飲~老闆要"Lemon Soda"

飲完第一啖..大鑊啦! 勁重奶味! 全脂奶我仲好易腸胃敏感

所以係外地..唔太敢叫奶食品/飲料(衰)~好在去到機場先黎料

整體環境超正舒服~食物有水準..服務好ok(總消費:B940..約$244)
話咁快..就玩完8日啦! 食完lunch..去機場還車+check in

回程同樣揀坐泰航..聯航Thai Smile(TG2609)

航班時間:15:40-20:05(3h25m)~我地班機不停廣播

原來有搭客行李放左power bank~所以要搵到當時人

先會安排放客人上機~過晒boarding時間..廣播左好耐

果家人先出現~擾攘一輪..即時安排其他客人先上機

上到機! 果4個麻煩客..坐正我地前排~但又坐錯晒位

仲大聲話係航空公司編錯位比佢地~我真係好唔明? 

好多人都唔會先檢討..係咪自己錯~就永遠指責係人地錯

最終遲左半個鐘起飛~架機明顯加快..可能要保持信譽

最終都可以準時降落! 感恩..旅程一切順利平安開心!

2 則留言:

  1. 哩餐D餸樣樣都好吸引呢~~
    PS我都好怕哩D麻煩客,又唔知自己有唔啱……

    回覆刪除
    回覆
    1. 海景果餐堅鐘意又好味
      係啦..有d人真係唔知自己唔岩
      永遠圍住自己行架咋

      刪除