2019年4月23日 星期二

阿聯酋自駕遊。我們在途上


2019年3月12日 - 3月23日 (阿聯酋自駕遊12天旅)

終於黎到整個旅程既最後一篇。我們在途上

回顧整個旅程~每個地方所遇到既人與事..有d都幾深刻

除左杜拜市集既黑店外~四個地方..其實當地人都好nice

大部份會好主動提醒/幫助人~當地人仲好愛護自己國家/地方

街道上唔會有垃圾~周圍都好乾淨! 由其最欣賞洗手間既衛生度

好! 依家睇下我們在途上既點滴先^^
******
(Day 1。Dubai機場T3 停車場取車)

當地人皮膚黑少笑容..但內心其實好熱誠! 好肯幫人
(Ajman。酒店外的海濱徑跑步)

幾日都同老闆出去跑步~天氣好..環境又好! 

當地人生活好簡樸~晨早喜歡自備咖啡/飲品..吹海風! 好寫意!
(Ajman。酒店私人沙灘)

3月氣溫都仲比較凍~由其我本身體溫又偏底

曬太陽保暖好d~老闆出去游水..返黎話d海水超凍!
(Ajman。沙灘玩自拍)




(Ajman。Fish Market)

好多檔口~行晒先決定去邊間買..見依檔好靚就幫襯佢啦!


(Ajman。魚市場買完海鮮去食店煮理)

原本我地坐出面既~可能當地人開始放飯+人多

望我地..好似望怪物咁~所以店老闆安排轉坐玻璃隔離房(哈哈)
(Ajman。露台欣賞日落+Happy Hour)
(Sharjah。Souk Al Arsah...好喜歡這些石土牆)

雖然只係半天遊~但印象非常好! 我地去到傳統市集

無車位泊..諗住搵個隱蔽掘頭路泊車~點知原來有保安

佢話唔泊得~但我話行一個鐘..Pls! 佢諗左陣..都比我地泊

咁仲穩陣! 起碼幫手睇住架車..好安全! 而市集既人都好老實

我件Abaya係沙迦殺價買返黎~店員仲好有耐性教我包頭紗




唔知仲以為老闆幫個女人影緊相(哈哈)
(Ajman。PappaRoti Cafe)

臨離開Ajman..享受個全海景早餐! 四個地方之中..

我最鐘意Ajman, Sharjah~環境好舒服+平靜

唔算熱門旅遊點~當地人亦好純樸
(Dubai。The Outlet Village by Meraas)

由Ajman > Abu Dhabi..中途休息站
(Abu Dhabi。Shiekh Zayed Grand Mosque)

清真寺有服飾限制~一來..唔想借長袍

二來..就算買一套~再去中東國家又著得返

三來..依套一睇就鐘意~其他市集無見過..仲要好修身

殺價時店主NO NO NO! 我一踏出店外..就立即成交!
(原價AED110..老闆殺價AED70..約HK$149)
(Abu Dhabi。Louvre Abu Dhabi)
(Abu Dhabi。Ripe Market)
(Abu Dhabi。Date Market買椰棗)
(自煮餐飲。老闆買料)

係香港老闆陪我買餸~我多數叫佢揀..順便學下買食材

係當地..老闆話煮湯要洋蔥~我叫佢揀紅洋蔥(因為好多爛..哈)

見佢縮起隻手望好耐..話好肉酸~想揀白洋蔥(係叻喎!)
最記得剛結婚時..老闆連鹹蛋/皮蛋都唔識分

經過多年用心訓練..依家已經識揀好多食材




(Abu Dhabi。High Spirits)
(Abu Dhabi。Ferrari World)

老闆挑戰模擬賽道中換軚~完成時間14秒! 最快紀錄13.5秒
(Dubai。Ibu Buttuta Mall)

離遠見到依隻貓~喵佢..即走過黎! 老闆話幫我影相

但佢太高啦! 貓貓見佢郁就好驚..係我前前後後走來走去
(Dubai。Souk Madinat Jumirah)

杜拜所有市集既感覺都唔好~d人好古惑..但你又會知佢目的

唔買野又黑面+發脾氣! 四個地方中..印象非常差既一個地方
(Dubai。Miracle Garden)

貓! 全部都係貓! 見到貓/動物就最開心啦!
老闆不知幾鐘意玩依張搖床! 不過瞓上去..又真係好舒服呢
(Dubai Apartment Hotel。Fitness Centre打沙包)

老闆見到個沙包..就係咁狂抽! 睇到我有d滴汗
(我有理由相信..佢此刻係想起我)


(Dubai。Dubai Mall)..超好用即search地圖
(Dubai。Burj Khalifa L154 - L152)
(Dubai Apartment Hotel。自煮晚餐)

今次旅程..老闆影相方面好大改善~佢終於明我講咩啦

由其平衡角度+構圖~見佢成日係Apartment行來行去

原來練習中 :p






每晚返到酒店~我習慣簡單紀錄當日行程點滴

再準備次日行程~成日聽人講..男人專心做野時好charm

我覺得女人專心做野時..都一樣可以好charm(嘩哈哈)
(Dubai Airport Hotel。運動)

最尾一日還左車! 無行程..無節目!

係酒店做下運動~都真係好唔錯!
阿聯酋12天旅..遊記正式紀錄完畢! 多謝收睇^^
(完)

4 則留言: