2019年4月12日 星期五

阿聯酋自駕遊。Dubai UAE (Bur Dubai Souk)


2019年3月12日 - 3月23日 (阿聯酋自駕遊12天之旅)

3月19日(星期二..Day 8)~原定計劃..朝早有2個行程

先去"Al Qudra Cycle Path"..睇下沙漠上建設既單車徑(好靚架)

再順route去"Al Qudra Flamingo & Swan Lake"..睇自然生態

不過連日行程緊接~前一晚同老闆講..瞓到自然醒先決定吧!

因為去的話..第一站車程約1hr~如果7點起到身就去啦!

最終瞓到9點先起身..所以取消lu~輕輕鬆鬆係酒店食完早餐

行下樓下商場+超市..睇定有咩手信買~下午先再出發行程!

******
"杜拜..第2個市集。Bur Dubai Souk"

泊好架車..係外圍行下先~其實近我地酒店既舊區

都有個成日宣傳/旅遊特輯介紹既Old Souk & Golden Souk

而Bur Dubai Souk係對面海~可以坐接駁船來回穿梭



未正式行Souk..街道上都有幾間雜貨店

包括有香料,日用品,椰棗,食品等等(=士多型式店舖)


"Bur Dubai Souk"
之前行"朱美拉市集"..已經唔係幾好印象~依個仲衰

sell你好熱誠~一話價錢唔岩唔買..就黑面+不罷休拉鋸

同埋佢地好興..問極都唔肯講價錢~仲放定你睇緊既貨品入袋

然後先開價..又搏話好fd好fd又咁又咁(依招對我真係唔work囉)
最重要係..佢地慣性先問來自邊個國家? 之前"朱美拉市集"

駱駝製品店老闆又係咁..話香港人好鐘意買駱駝毛圍巾乜乜乜

就係咁..市集d人問親我來自邊道? 我都叫佢估..但最終唔會講

今次旅程..4個地方~我個人覺得杜拜市集d人又古惑又無品

其實我想買藏紅花/香料~但間間舖d人都鬼頭鬼相

之前問過間藏紅花價錢AED20/1g(約HK$43)~我話AED5/1g(約HK$11)

佢問我要幾多? 我話10g..佢即黑面回價AED8.5/1g(約HK$18)

話已經特別平比我~幫襯佢d大陸人買好多樽+每樽100g

都係AED8.5/1g(我諗住自己食啫..派街坊咩! 咁樣黎同我比較..我即黑面走囉)

之後去另一間再問藏紅花價錢~同樣..AED20/1g

我話AED5/1g..佢即OK! 我同老闆講咁順灘..好可疑喎

之後睇下花茶..好香! 又問佢價錢..死都唔肯講仲即入定樽

問好多次都唔講..已經覺得好有問題~之後仲話OK計我平D

同一時間..已經將藏紅花+2款花茶裝入袋~跟住嗌過隔離店

叫我地等陣就跑出去~拎d好似晶鹽柱狀物體(但佢老豆即走左出店喎?!)

之後叫我地排排企好~點起就吸依種物料..對身體好好架

超勁可疑啦! 佢吹出黎勁大煙..我地即刻閉氣+勁撥+走出店

已經覺得d煙係有問題~但條氣唔順..用咁既手法呃遊客

等到d煙散晒之後~老闆話佢守住門口..叫我入去

佢用計數機計數..藏紅花(AED15/1g)+2款花茶(共AED270..約HK$575)

我話藏紅花講好AED5/1g~同埋..我無話要花茶

佢即黑面..計返AED5/1g+花茶(共AED170)~我話淨係要藏紅花

跟住佢勁悔氣+粗暴拆開個袋~拎樽藏紅花比我..我比埋錢即走
當刻再入店既時候..仲有少少煙味~帶有薄荷成份

你諗下..散晒聞到少少個心已經跳到心律不正常+有d迷幻

我肯定d煙係有問題囉








 行返出去..鄰近有個地鐵站


當地賣香水/香料店舖~好普遍會點依類"沉香"

係幾香既! 所以唔好掉以輕心~其實事後我好唔開心囉

但回想..算啦! 經一事真係掌一智~所以大家出去旅遊

真係千萬小心自身安全~始終遊客..唔係地頭蟲係蝕張d

(待續)

沒有留言:

張貼留言