2019年4月9日 星期二

阿聯酋自駕遊。Abu Dhabi UAE (Ferrari World & Yas Mall)


2019年3月12日 - 3月23日 (阿聯酋自駕遊12天之旅)

是日行程..Yas Island一天遊~先去Ferrari World & Yas Mall

夜晚再去Marina Pier & 賽道場~單係Ferrari World & Yas Mall

唔經唔覺消遣左6個鐘..攰! 係Yas Mall揸車走到半路..先記得

哎呀! 未去Marina Pier & 賽道場呀! 望望老闆..完全無反應

哎! 算了吧! 反正我都好攰..行唔到呢(哈哈)
******
3月17日(星期日..Day 6)~朝早係Apt食早餐

之後出發..先去買酒。High Spirits

之前講過..一般超市無酒賣~買酒要去酒品專賣店

依間都好多貨源..但價錢就比Ajman貴




買完酒..直接去Yas Mall~Yas Mall同Ferrari World相連

泊架車係Yas Mall..跟指示牌行去Ferrari World
普遍分為3個Car Park Zones(Fashions/Cinema/Grand)(Dubai Mall都一樣)

記住泊左係邊個zone~到時跟指示牌搵返就可以了
男人都係鐘情車~所以應老闆要求去既

出發前..係網上先購票~比現場買平好多

現場AED310/pp..網購AED265.5/pp (總消費:AED531..HK$1157/2p)
Print out入場票~到場直接scan QR code入閘
老闆果然對法拉利主題公園好有興趣~係咪因為男人都愛車?







除左車展..入面仲有d機動遊戲~依類好岩小朋友玩
 依個鬼妹仔好叻又大膽~快手快腳過晒關

 4D館..影片質素好差~真係睇到眼都花
有部份遊戲可以自費玩..但有d都唔平呢




好矛盾! 場內既機動遊戲~一係太小朋友~一係太過刺激

世界上最快過山車由0-5秒..時速240km~媽咪問我有無玩番轉?

我只能答佢..我未想死住呀!(哈哈)
老老實實..唔係老闆話去~我真係無打算去法拉利主題公園

佢好開心話好值得去~我就覺得好一般啦!



無野好玩..玩下依個啦! 坐我地後面果家外國人

咩都叫得一餐(超enjoy)~最攪笑..最尾有閃光燈影相

我地出黎睇返~後面果家人真係玩得好開心喎

我同老闆呢..完全目無表情~反差實在太大!(笑死我地..哈哈)




 玩完Ferrari World~行下Yas Mall







行完回程去Mushrif Mall。The Market & LuLu Supermarket

買D海鮮+熟食印度咖哩返Apt煮晚餐..是日行程完畢^^


(待續)

參考資料:
1. Ferrari World - https://www.ferrariworldabudhabi.com/en

沒有留言:

張貼留言