2020年1月31日 星期五

布吉自駕遊。Phuket(GMS Duty Free,King Power,Lemongrass House,Khua Mae Chu)


1月10日 - 1月17日 (布吉自駕遊8天之旅)

1月13日(星期一..Day 4)~原本plan左..半天去海灘游水

老闆又話唔想去~寧願shopping買下野喎! 咁好啦..即改行程

全日shopping滿足下佢啦! 不過我依日真係堅攰到..不能再攰

尾站翻炒Central Phuket..陪佢買衫~我直頭行緊都隨時瞓到

對眼好似人地中眼瞓果種咁..勁攰! 之後頂唔順..等緊佢試衫

我入左另一間男試身室..閉目休息~下次再返泰國老家

真係要好好安排~隔日整返個晏覺瞓下先得(哈哈)

******
Shopping。GMS Duty Free





 無收穫..食品都比超市貴~唔駛係依道買囉

 藥物就比較吸引~但都唔係最平
近排好興買"蜈蚣丸"

雖然興! 但都要睇自己體質..岩唔岩食先好買

我就完全無興趣~老闆有買..之前佢同事比左小盒佢試

原本日頭咳..食完轉左夜晚咳~我覺得可能比較寒涼
Shopping。King Power

預先登記passport及return flight先可以購物

推介係King Power買藥妝~比Supercheap仲平少少
Shopping。Lemongrass House

除左總店..Rawai有分店~不過貨源太少..最終都要返總店買



 總店存貨量好多+齊備~蚊水/香薰有大支refill裝賣
 Shopping。Khua Mae Chu
珠媽媽主要賣煮食..零食食品


 零食手信區都好多款式



 零食都有推出新產品..炸菇,龍眼肉等

 零食無買~主要買煮食食品



(待續)

沒有留言:

張貼留言