2017年1月26日 星期四

食譜。龍眼南棗糕


1月24日(星期二)~依日預左全日整"糕糕GO"

差不多6:00蒸好晒"蘿蔔糕+芋頭糕"~準備整甜糕

甜年糕..我鐘意食要煎+脆熱既~唔鐘意食凍糕款

今年試整個"龍眼南棗糕"~市面比較多"紅棗糕"

不過我唔受得"紅棗"~所以諗諗..試下用南棗整

"2017。龍眼南棗糕"

材料好簡單..有南棗, 龍眼乾

因為本身南棗味比較濃~所以試用200g先

龍眼肉+南棗..先煮滾出味~再用蔗糖調甜

之後再將南棗去皮,去核,起肉

打成茸

調好南棗糕粉漿~可以準備蒸

第一次試整..邊調粉邊預水(只得5盒..5"圓盒)

蒸起個樣幾靚~聞到好香南棗味

睇上去好多粒粒棗茸~但入口係軟軟的..完全唔覺

切件再煎香..試食

唔止聞到好香南棗味~入口都食到..唔會過濃

甜度好ok..甜中又間中滲出南棗極微既酸味

口感軟糯又帶彈性~不禁暗笑..得喎! 好味喎!

(5盒..5"圓盒)食譜 :

1.糯米粉(250g)  2.澄麵(60g)  3.水(600ml)  4.蔗片糖(200g)  5.南棗(200g)  6.龍眼乾(10粒)  


1. 南棗+龍眼乾略洗..加入350ml清水~煮滾30分鐘+蔗片糖..再焗出味
2. 盛起南棗及龍眼肉~南棗去皮,去核,起肉
3. 南棗肉, 龍眼肉及糖水..放攪拌機~打發成漿茸(備用)
4. 糯米粉及澄麵拌勻~倒入南棗漿茸拌勻
5. 加入250ml清水..完全拌勻至幼滑粉漿
6. 蒸模掃少許油~倒入粉漿..以慢火隔水蒸30分鐘至全熟即成

4 則留言:

  1. 好正咁喎~~祝你新一年繼續有食神,去多D地方玩:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀! 我都祝你雞年行大運..事事如意
      大家都去多D地方玩^^ 食玩HEA!!

      刪除
  2. 五係好人笠 嘩哈哈哈哈哈~
    丫 我又係唔受得紅棗呀 太燥喇 (醫師話我)
    如果唔係可以成日焗黎飲 補補血咁囉~

    龍眼南棗糕正呀 真係唔太甜
    咁可以食好多 因為唔會漏~~~~

    甜中又間中滲出南棗極微既酸味-> 真係要DAP先知呀 好在妳叫我DAP下 哈~

    熱食軟糯 但灘凍食會唔會煙韌呢?!
    上次飽咋 唔係想試下灘凍食 我硬係覺得係會煙韌d囉~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一黎就話人衰笠..早呀! 古古怪怪
      依段咁長又出到~平時唔得架ma
      係呀~真係唔係人人受得紅棗~所以每樣食物
      最好就返自己體質食~依個真係好味
      不過功夫唔少~凍食呀? 我唔知呀..因為唔like凍食(哈哈)

      刪除