2015年2月18日 星期三

食譜。xo醬蘿蔔糕


2月17日(星期二)~屋企要攪既野都攪掂晒(YO!)

仲有2日就過年啦~依日特登全日留係屋企整糕

因為d糕要初二先送出去~所以想遲d整..保存耐d

昨日老闆off..叫佢幫手拎野~原本佢叫我早幾日買定

不過我想新鮮即買..第2日起身即整~起碼算新鮮ma

上年送過比老闆細佬~原來佢拎左去個fd屋企煎黎食

佢個fd試一口..即刻話好好味~叫我今年整盒比佢喎

其實我都唔識佢~不過奶奶+老闆叫我整..咁是但囉!

因為媽咪講過~如果新年收到壞糕..全年個運都唔好ma

所以我盡量唔會送糕比人..除左家人~因為就算整得好

運送中..送左比人~人地可能係outside逗留好耐先返屋企

無雪住真係驚由好變壞~除非直接送去人地屋企即刻雪呢

早排奶奶整定xo醬比我~依日先整個"xo醬蘿蔔糕"


今年買左6斤幾..切頭尾當佢6斤~同樣用手切蘿蔔

炒蘿蔔糕料..今年加埋"金華火腿"

同樣..我會先將蘿蔔條煮半熟再炒~蘿蔔水留黎mix粘米粉

依個方法..蘿蔔一定夠腍~最緊要減少蘿蔔出水情況(最易操控)

蘿蔔料mix粘米粉水後快炒至黏稠..可以入模

xo醬蘿蔔糕..誕生了!!


我鐘意煎到好透..比較香脆~蘿蔔糕味道好清甜

食完口腔仲有蘿蔔既回甜香味^^

食譜 : 

材料 : 1.白蘿蔔-3600g   2.粘米粉-600g   3.水-400ml

食材 : 1.蝦米-1/2(細碗)   2.臘腸-1.5條   3.xo醬-3湯匙   4.金華火腿(3片)

調味料 :

1.蠔油-2湯匙  2.生抽-1.5湯匙   3.胡椒粉-適量   4.糖-1茶匙   5.鹽-1/2茶匙

1. 白蘿蔔去皮切頭尾..洗淨切條~加水同煮至半熟

2. 倒出蘿蔔水(待暖)+粘米粉完全拌勻
3. 食材全切幼粒~燒熱油..爆香食材~加入蘿蔔炒勻
4. 加調味料炒勻至收汁關火~倒入粘米粉水快手炒勻至黏稠
5. 糕模掃少許油~將蘿蔔糕料平均放入糕內~面層加少許xo醬
6. 以中火隔水蒸50分鐘至全熟即成

p.s. 用牙籤刺糕~不沾牙籤即全熟

6 則留言:

  1. Happy new year eve! Wish you and your family a very happy and healthy year of sheep!

    I saw 老闆 already posted picture of 蘿蔔糕 on FB and saying the 蘿蔔糕 tasted really really good. He has become your #1 big fan =)

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee^^
      恭喜發財! 羊年要咩有咩~~yeah!! 哈哈
      老闆好like食蘿蔔糕~佢like實話好食啦! 哈哈

      刪除
  2. hello yanomi,我今年都整左蘿蔔糕呀,好開心自己都整到 XD
    今日年三十晚,祝你同老闆一家人身體健康,事事如意呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hello阿肥..大家咁話~羊年要咩有咩! 最緊要身體健康
      係呀..見你整得好靚仔呀~正

      刪除
  3. 初三快樂呀 mimimi
    好耐冇上卜喇 部腦打唔到中文呀><
    今年食佐啲好難食既蘿蔔糕 甜既蘿蔔糕你有冇食過 你整呢個一定好味一百倍囉
    祝你同老闆&你屋企人新年快樂 身體健康呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木豬..long time no see啦!
      羊年祝大木小木小俊糖妹..生活愉快~身體健康呀
      b媽b爸甜蜜幸福~又係最緊要身體健康..日日開心
      oh no! why今年食左d咁難食既蘿蔔糕~下年自己整..整埋比我食啦! :)

      刪除