2015年1月29日 星期四

頭髮護理。清水洗頭


平時係街..我會不自覺好留意人地d頭髮

由其好靚果d真係好羨慕~因為早年又電又染

攪到d髮質差晒~加上飲食方面..又唔夠營養比佢

所以d頭髮唔靚..乾又易斷~一直都諗..有咩方法修復

2013年電完髮後..決定停一停~要好好照顧下d頭髮先

約1年前..睇到外國有段報導~有個女人用清水洗頭5年

除左髮質健康+有改善外~頭髮仲豐厚+強韌左..白髮都少埋

不過心理上..用清水洗頭好似唔夠乾淨~事件又拋諸腦後

4個月前..又睇到報導~又介紹香港有個女仔用清水洗頭

效果同外國果個人講既一樣~心諗..唔通上天真係想傳遞

依個方法叫我試試? 反正一試無妨..唔ok咪用返洗頭水囉

終於上年10月中..就踏出第一步~嘗試用清水洗頭呢^^

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

其實當時介紹無講解..所謂清水洗頭既方法~我又心急即刻試

所以無上網查找~由第一日開始..足足連續14日都用清水洗頭

頭油勁足..摸上d頭髮係滑+強韌左~不過個look好似帶完頭盔

最終頂唔順..用1次洗頭水洗完~心思思..幾日又唔用洗頭水

後尾..終於明白~應該之前個概念錯左~但又懶得上網查找

應該唔係單用清水洗頭~我估係用1次洗頭水~打後幾日用清水

直到頂唔順好笠..再用1次洗頭水~依個概念..維持至今(3個多月)

下圖係1月初影既~用洗頭水洗完後..連續用清水洗頭

依日係第3日~頭皮釋放頭油量..開始習慣~無最初果陣

用清水洗1,2日都feel到好笠好重~依張睇上去都唔算笠呢

加上用洗頭水每日清走頭油~頭皮習慣每日發放充足頭油量

令頭髮有足夠滋潤~所以開頭用清水洗頭..頭油量未習慣控制

3個多月後..頭油量已經減左唔少~當然都要配合天氣而定

總之依家會用1次洗頭水洗頭~第2日開始轉用清水沖洗

頂唔順覺得好笠..先會再用1次洗頭水~而清水沖洗方法

用花灑直沖住d頭髮~同平時洗頭一樣..手指肉不停搓頭皮

直到感覺乾淨~開頭我會沖洗+搓好耐..依家已經減短時間

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

除左用緊既洗頭水~依款Neutrogena都keep住用左好多年

每星期只需要用一次(=Format頭髮)~還原最原本既髮質

同時..我會每星期做1-2次焗油~依款焗油膏都幾好用

用後髮質輕盈柔順(切忌揀選任何有矽油既洗髮/護髮用品)

搽上頭髮後..仲見到幼細珍珠粉末粒子

近年就選用依款"髮尾油"~用後唔黏笠都幾好用

係萬寧買開~有次剛買完..就見佢做特價(每支平$30)

諗住好快再有特價先再買ma~點知等左好耐都無

用晒果支又要用正價買(嗚)~終於拜托個fd幫手昅

因為佢去萬寧既次數比我多~真係昅左好耐好耐

有日個fd睇到即刻通知我有折..開心到呢(Thx 33)

用清水洗頭3個多月~減少左洗頭水既化學物質

髮質真係比之前好左少少~有日走去修修d頭髮

其實每次見親個髮型師~佢實話我d頭髮好碎斷

果日佢問我..d頭髮係咪斷少左~即係明顯有改善呢

希望假以時日..d頭髮可以去到心目中想要既效果


6 則留言:

  1. hi hi yanomi, from the close up of your last pic, it seems like the scar on your neck from the accident you had last year is gone!
    hmmm....have you tried Johnson baby shampoo....I have been using it, it is pretty gentle to the hair (but it does take some time for your hair to get used to it though as it is much gentle than other shampoos). I don't even need any hair conditioner....

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..happy thursday 近來好嗎? ^^
      係啊! 頸既傷痕好在連疤都無咋! 多謝你關心呢 :D
      Johnson早年都再用過~不過依家香港既johonson用品好似變左
      無以前咁好用~係呀..佢隻洗頭水都幾乾身
      我都想有日可以完全唔用護髮素=髮質已經靚呢
      早排表弟婦介紹pure black洗頭水~好似幾好..不過5xx/300ml都唔平
      但又諗..如果用一支~可以連焗油/護髮素/髮尾油都唔駛用
      價錢加加埋埋其實又差不多~都有興趣想試囉

      刪除
  2. hello yanomi,
    我中醫都同我講,佢只用清水沖涼,唔會用皂或 shower gel... 就算乾燥嘅天氣佢嘅皮膚都唔會痕癢... 我仲未實行,感覺始終唔乾淨...
    但頭髮方面,請問剩用清水洗頭,唔用護髮素都可以嗎? (因我唔用護髮素啲頭髮會好鞋的)...

    回覆刪除
    回覆
    1. hello阿肥..happy friday good morning啦
      係啦! 其實原理同原始人一樣~佢地咩都無用
      加上身體本身都有最原本既protect..應該係work
      所以我先開始諗住試~清水洗頭..開頭有加護髮素
      依家就間中..分量仲要超少~因為都盡量慢慢放棄用護髮素
      我表弟婦介紹隻pure black話幾好~不過5xx/300ml唔平
      但相對依家買既護髮品..其實都cover支洗頭水
      如果一支真係work~我都考慮想試

      刪除
  3. Hi yanomi, 好耐冇留言給你了, 但你今日呢個話題我就好感興趣呀!
    你覺得只用清水洗夠唔夠衛生呀, 我都好想試下唔用咁多化學物質在頭上,
    唯一就只係擔心唔夠乾淨.

    回覆刪除
    回覆
    1. hello晴媽媽..早晨呀
      多謝你百忙都留言就真呢^^
      係呀..開頭用清水~頭油未適應~真係覺得洗極都唔乾夠乾淨(所以洗好耐)
      依家情況好左好多~頭油真係少左..同埋阿喂都話d頭髮真係有改善
      加上..上次係華欣第一次皮膚敏感後~開始都唔想用太多化學物質既用品
      你都試下先,.唔習慣最多用返洗頭水~不過習慣左用清水洗頭..其實都好乾淨
      最緊要得閒揚下d頭髮~等佢入面空氣流通..同埋其實個頭唔臭呢 :)

      刪除