2014年9月30日 星期二

華欣自駕遊。Airport, dtac sim, Rental Car, (lunch)Krua Pa Chaliew


近年每次旅遊最大既心理關口~係點樣/幾時開口同媽咪講

除左天災..今年特別多空難~7月果陣..爸爸仲親自開口講到明

當時..其實已經訂晒package~但都無同佢地講..直到出發前2日

先打比媽咪話星期六出發~佢反應好突然..感覺明顯係好擔心

唉! 就係諗住遲d講..等佢擔心少幾日ma~最驚佢好似上2次咁

我去左旅行..瞓得唔好攪到病~好在依家可以隨時whatsapp

加上睇到老闆fb既相~今次又無玩老虎..應該挽回不少信心(哈)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

今次選用Expedia訂購機票+酒店~篩選後..比其他更方便快捷

因為航空公司及酒店~可以貼合到我需要..唔駛分開訂咁煩

價格視乎自己揀選既航空公司而定~有得揀..會首選"國泰航空"

另外..今次同樣自駕遊~交通方面..始終信任老闆多過其他司機

同樣有得揀..我既生命會交托比老闆(近年各地自駕遊意外既新聞唔少)

出發前都嚴謹叮囑老闆~自己要好小心外..都要留意其他魯莽司機

身在外地..唔係自己地方~凡事要更加忍讓..反正不趕時間ma(最緊要小心)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

9月20日(星期六..Day 1)~近幾次旅行..無左年少時既興奮度(心情好平淡)

前一晚瞓得非常好~4點半起身梳洗+收拾埋行李就正式出發

48小時前online check in~7點多去到機場寄行李..好快等上機

我地乘坐"國泰航空"..CX713 - HK > BKK(8:50am-10:40am)


起飛後..送上早餐~我揀"西式早餐"



老闆揀"中式早餐"

不論網上服務..地勤及空中服務..食物及機艙舒適度

不愧國泰航空..2014年再度成為"全球最佳航空公司"(讚)



兩個多鐘機程..眨下眼就過~但因為起飛延遲左20分鐘

當地時間11點先落機~起飛及降落都非常穩定



取車前..先去dtac出張數據卡~除左方便老闆無時無刻上網

又可以開動google map~7日(299b)/10日(499b)

我地去8日..買張7日卡~反正地圖入晒腦..最後一日用到就用

用唔到都完全無問題~揀好plan+$..交服務員setting



出完卡..再去Hertz取車~check完車攪掂晒..12:15pm開始出車

由曼谷>華欣車程約3小時(另預計塞車0.5小時)~中途會take a break

今次有人肉GPS+衛星GPS(輔助)~因為本身有唔同路線可以去華欣

但都會跟我做果條路線~反正只多走3分鐘..但簡單d



中途會經過入口收費亭~先取卡..係出口收費亭比卡比錢(40b)





路牌無直接去hua hin/cha am~要記認不同省區

好簡易..最緊要功課做足~我揀由motorway 7 > 9 > 35 > 4



中途係油站小休片刻~之後再經過BIG C換錢(HK$1 : 4.05b)

接近4點..係Northern Cha Am漁村"Krua Pa Chaliew"食late lunch





鐵皮頂係廚房..超大



在場全部都係local食客





太熱..唔想飲冬蔭湯~先叫2個"冰凍椰青"..超甜+解渴



知老闆like食螄蚶~所以點個"BBQ螄蛤"

螄蚶剛好熟透..雖然無水份但唔算乾

伴上既泰汁超正~酸中帶勁辣..好正宗既辣度



"BBQ琵琶蝦"



本身食過琵琶蝦..肉質係無龍蝦咁爽既

依個肉質同樣微粗~但好有海鮮味..肉質非常有彈性

蝦膏味道有d似食蟹膏..帶甘香



"蒜茸炸小魚"



小魚炸得好透徹..勁香脆

伴上炸蒜料..唔辣又唔太鹽~蒜味十足



伴上既泰汁又係勁開胃+惹味

整體食物都好ok..環境舒適夠靜(總消費:630b=$155.5)



(待續)

參考資料 :
1. Expedia - http://www.expedia.com.hk/

4 則留言:

  1. 跟你一樣,好怕同兩老講去旅行,怕佢地擔心...
    有得揀都係首選國泰或港龍...
    等你其他相同遊記 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. happy friday good morning阿肥
      係啦..攪到我依家去旅行好似做壞事咁~哈哈
      YES! 有得揀..真係會先揀依2間^^

      刪除
  2. Hi.. 好耐冇探你blog la... 每日都超級忙 ...
    謝謝你的分享, 近日老闆都想學人自遊行, 我地一家3口自己去玩,
    但係我完全冇頭緒, 唔知點開始...
    他說想去台灣, 請問有咩要特別注意呢 ...
    我睇過d旅遊書, 多數只係講景點, 但就冇講下點樣去計劃...
    不如你出一篇新手如何籌備自由行啦 ...
    等我呢d旅行白痴可以照住做, 唔使傻更更...

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨呀..晴媽媽^^
      多謝你百忙都抽空留言呢~係呀! 你要照顧伊晴都明白真係超級忙碌
      又要睇功課又要照顧日常生活~加油呀..因為我覺得你教得真係好好呢^^
      ~~~~~~
      OH..我自問都係新手一名~真係唔敢出一篇如何籌備~始終每個人既手法都唔同 :p
      我歡迎私下分享一點點給你作參考呢~其實我每次開始plan一個自由行旅程
      1.先睇當地吸引度(景點+當月天氣) 2.交通(航班及時間) 3.選擇酒店 4.交通上安排(自駕/坐車)
      5.一份資料for自己參考(包括航班,酒店,景點開放日期時間+價錢及地點,食店名稱+地點)
      6.編行程表
      我會跟自己行程表節目走~因為路線會順route..唔好又東又西~變相浪費不少時間在交通上
      如果你打算想plan去台灣~最緊要留意天氣(揀月份去)~當地鐵路都好完善..唔難搭
      我新手第一次都係揀去台灣(高雄+墾丁) :p

      刪除