2014年9月5日 星期五

食譜。黑豆山楂茶


9月2日(星期二)~早排同媽咪傾開計..佢介紹我煲"黑豆山楂茶"

用料簡單又方便~因為其實我都係懶底..複雜又煩既唔會整囉

講講下..依個都hea左幾個月啦~終於依日煲黎飲下^^


材料..有機黑豆, 山楂, 甘草(隨個人喜好~亦可用普通黑豆)

性質溫和有排毒,消炎,開胃,補血功效~加上黑豆營養價值好高

可1-2星期煲1次飲服~個人喜好..我會食埋d黑豆呢

味道方面..好濃黑豆香味帶少少淡甘

開頭以為山楂會好酸~所以另加1/2蔗片糖

原來只係極微淡酸味~所以下次再煲會淨飲唔加糖

食譜 :

1. 有機黑豆(1/3包)   2. 山楂(20片)   3. 甘草(5片)   4.清水(2000ml)


1. 將所有材料清淨~連清水放入煲內煮滾

2. 以慢火煲1小時..至黑豆軟腍即成

2 則留言:

  1. 黑豆子mimi 預早同你講聲中秋節快樂先^^ 今年同老闆去邊樹曬月光呢
    又好耐冇嚟喇 呢排忙唔忙呀
    黑豆真係好好架 尤其你怕凍 冬天煲黑豆羊肉湯好行氣活血架 嗰時嫲嫲煲完比我飲個人真係冇咁怕凍 不過你係咪唔食羊架 煲其他肉功效都應該差唔多既
    山楂水都好好飲 酸酸地飲完好開胃

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木..long time no see啦真係! 依排忙嗎?
      今晚食完全素餐..睇天氣好唔好先決定去公園行下咋! 驚落雨呀
      你呢..返娘家做節嗎?
      oh..係呀~羊肉我唔食呀!

      刪除