2014年7月24日 星期四

The Steak Kitchen Bar & Restaurant


7月17日(星期四)~"威馬遜"來勢洶洶..依日掛上三號風球

因為訂左檯食生日飯~餐廳下午都有人打黎reconfirm booking

去到餐廳..聽侍應講~因為打風關係..原來有好多客取消訂座

依日天氣唔好..大風又大雨~大半日時間留係屋企自由活動

加上生日無乜特別~只想靜靜地兩口子食餐飯..已經足夠呢

是日節目..行街 > 食晚餐 > 再行街~生日就是如此簡單渡過^^

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

依晚book去"諾士佛檯-The Steak Kitchen Bar & Restaurant"

係King Parrot Group旗下食店之一~環境好幽雅..舒服有情調

紅酒伴上餐廳播放既柔和音樂..好enjoy的一個晚餐
order完食物..送上新鮮麵包及麵包捧捧(麵包伴上牛油及黑松露牛油)

原味淡淡牛油..而黑松露果款再夾雜菇菌香味~兩款都唔錯

麵包外微硬帶拉扯感..內層質感好鬆軟~包身暖暖..好香芝麻味

麵包捧捧好鬆脆又唔會過乾..好好味
服務生送上四款鹽..當中兩款屋企都有食用
原來我都幾鐘意食脆豬手~所以都因為隻豬手而來

我點個"脆皮燒豬手"
侍應等我地影完相..再切件~切既時候都聽到清脆卜卜聲

皮層真係超脆+薄..連凍左都keep到脆口感~豬手肉質軟嫩

味道唔會太鹹而豬手都算瘦
以兩款醬料伴吃~我個人鐘意點芥辣~另一款帶甜..不太岩口味
"薯餅"..用新鮮薯絲製成~薯味十足+外焦脆內軟
原本諗住另叫個pizza share食(因為真係超勁想食pizza)

點知老闆話想食牛..點個"美國特選級西冷牛扒"獨享

而醬汁有三款選擇(蒜蓉/黑椒/蘑菇)~佢揀左"黑椒"
煎得好靚..老闆話有牛味+肉質口感都好好
伴菜中既"烤蒜"..老闆話好好味(原來佢like..所以我話遲d整比佢食)

order時聽侍應講..食物要等20-30分鐘

所以諗住叫個"炸薯條"伴紅酒先..點知食物接住送上
最終決定先食晒其他食物~薯條食唔晒再拎走

薯條好幼唔算好味~好普通而且入面較乾

整體食物有水準..用心製造+好好味~環境非常舒適

服務仲非常好又好細心..有熱誠招呼及介紹食物

另外..食店有個"沙律吧"~點主菜便可享用(+$80/每位)

如果唔跟主菜散叫($150/每位)~整體價錢亦好合理

8 則留言:

  1. 四海遊龍笠 個名勁唔勁先 ?!
    再次祝妳 happy birthday 33 ~~~~
    我覺得 King Parrot Group 旗下食店都 ok 架 起碼水準穩定 ~
    德國鹹豬手好味呀 依家睇見都想食 小奧知我鍾意食 d 皮 佢比哂我食架 勁滿足 ~
    yes 我都係點芥辣 太甜果隻都唔太啱我口味呢 ~
    阿喂 order 塊牛扒 簡直係生嘅咁樣 好恐怖呀 我接受唔到 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 一舊雲笠..早呀! 依個夠勁岩係呀..哈哈
      多謝笠笠祝賀呀~再次收到晒 33
      係呀.佢個group唔錯~豬手真係勁正!
      小奧對你真好啦~你要好好對佢呀..哈哈哈哈

      刪除
  2. happy belated birthday, yanomi! May all your wishes come true in 2014!
    hmmm....foods look good! have you guys tried out ruth chris yet? what I miss, however, is the HK style steak =) you know, those on the sizzling plate with black pepper sauce....

    xoxo, jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello~~~~oo!! jessee..happy sunday super power up :)
      多謝你呀~收到晒呢
      哈哈~有留意Ruth's但未試呀~佢d份量都姆巨..依間我都會志在必試架 :p

      刪除
  3. wow ~~ 個烤蒜好靓仔好吸引啊
    阿喂 like 依個妳就好 lu 可以整呢
    我好like 蒜 但小寶就 ..
    依餐好有氣氛呢 ^^ 生日大快樂餐 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. hello dear pluto..happy monday good morning
      哦??! 原來小寶.......蒜咁好味why唔like架!
      多謝你啊^^ 依間真係好good..2人世界一流

      刪除
  4. happy belated birthday ah yanomi :)
    呢間餐館好似好不錯喎... 搵日去試下先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. happy monday good morning阿肥..早呀
      依排勁好天..勁正呀
      多謝你祝福呀~依間好唔錯..值得一試

      刪除