2014年7月11日 星期五

食譜。西柚乳酪雪葩


7月2日(星期三)~近排d西柚好當造..大大個又靚

加上果肉豐富又飽滿~每一啖感覺都好好肉地(哈哈)

依排都食左好多個lu~見天氣咁熱..又試下用黎整甜品

我的雪葩系列中又增添一款新口味.."西柚乳酪雪葩"

材料好簡單..西柚,純乳酪,青檸

調甜方面..今次用毛里裘斯既蔗糖漿代替果醬

起左肉既西柚皮~順便放入雪櫃吸味

將所有材料攪拌完成後..冷藏前係水狀

由於西柚以水份為主~冷藏時間..比用固體果肉較長

冷藏5小時後..第一次叉鬆既效果(半冰感+帶水份)

再冷藏3小時..第二次叉鬆~質感已經黏稠無水份..完成了

味道方面..甜甜地帶西柚極微澀口感~乳酪味都好突出

整體都唔錯~我覺得顏色仲好靚呢

伴上椰果及西柚肉~夾雜三種不同甜味既感覺^^


食譜 :

1. 純乳酪(2杯)  2.西柚(1個起肉)  3. 青檸(1個榨汁)  4.果醬/蔗糖漿(3湯匙)


1. 將所有材料..放入攪拌器完全拌勻
2. 倒入密實盒內..放冰箱雪5小時~取出用叉叉鬆
3. 放回冰箱~每隔3小時取出用叉叉鬆
4. 重覆以上步驟~直至雪葩不黏叉..有黏合效果即成

P.S. 因應各雪櫃既冷凍速度~可自行調配重覆步驟次數
而甜度可因應個人口味調配~攪拌後可先試甜度..比正常再甜就可以~因為冷凍後甜度會減低

6 則留言:

  1. 五音不全笠早呀 哈哈 ~
    下 妳都覺熱嘅咩 嘩哈哈哈哈 ~
    西柚又青檸 睇見都酸 我唔得酸架 ~
    不過太熱真係要飲酸嘢 開胃 d ~
    我上次喺 MP 又見到好大嘅籮柚 係吸引嘅 可惜我唔食囉 ~



    回覆刪除
    回覆
    1. 六指琴魔笠...個名好勁~幻想緊你抽晒筋勁彈琴個look~嘩哈哈哈哈
      熱啦~我係正常人黎架ma..笑笑笑..笑你個笠頭呀! 哈哈
      夏天好想食酸mi mi既野呀~真係勁無胃口囉

      刪除
  2. hello yanomi....this looks so refreshing....

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..happy saturday!
      祝你有個開心快樂既週末~relax xoxo

      刪除
  3. 西柚蘿柚mimi 我呀..好耐冇見喇 我好慘呀 一番工同事就resign 超勁多嘢做呀 sigh~ 攪到我好多日都要OT..阿女都冇乜時間揍 你最近點呀 忙唔忙住食雞煲嘆啤酒呀 哈~
    西柚味雪葩正呀 我like食超酸雪葩架 味蕾都醒晒..又冇食雪糕咁肥喎 有冇整過車厘子雪葩呀 呢排啲車厘子又係好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木呀..long time no see啦! 你身體幾好嗎?
      oh..有人resign? 請唔請返個人架? 唔請就慘啦..真係有排你做
      阿囡有工人姐姐..你放心啦~糖妹近排都好嗎?
      近排多做自己野~少左影晚餐餸..想多d時間用囉
      車厘子雪葩未試過喎~真係可以諗諗^^

      刪除