2014年1月30日 星期四

食譜。xo醬芋頭糕


1月26日(星期日)~整完"xo醬蘿蔔糕"..就開始整"xo醬芋頭糕"

蒸起左兩盒之後..頂唔順要出去食個tea抖抖氣~最攪笑係

原本諗住食完快d返去再蒸過~因為仲有兩盒"芋頭糕"未蒸

另外..仲有18粒金元寶又未蒸~點知..食完tea老闆竟然話行花市

見佢咁有興致~就陪佢行完..先返去慢慢蒸呢^^

街市有對姐弟應該係"惡人谷"長大~次次經過係中間已經聽到

佢細佬大大聲鬧鬧鬧~個家姐就好D..但都係有少少燥底

D客揀耐少少細佬都鬧人架~不過佢地D貨真係靚野囉

所以依家轉左成日幫襯佢地~托賴..佢細佬算對我好有禮貌

起碼無兇我+細聲好多(哈哈)~前一日幫襯佢地買白蘿蔔+黃番薯

仲有..好正既"泰國粉芋"(揀芋頭最緊要多紋呢)

食材同蘿蔔糕一樣~用蝦米..臘腸..XO醬


爆香蝦米粒..臘腸粒..XO醬~再加入芋頭炒香及調味

放水煮熟芋頭~再倒入粘米粉水快手炒勻..攪掂!!

粉芋同粘米粉完全融為一體~質感好幼滑

同樣..蒸熟放涼~就可以放入雪櫃存放呢
































食譜 :


材料 : 1. 芋頭-1個   2. 粘米粉-320g   3. 澄麵-20g   4. 水-2000ml 

食材 : 1. 蝦米-1/2(細碗)   2. 臘腸-1.5條   3.XO醬-2湯匙
調味料 : 1.蠔油-1湯匙  2.生抽-1.5湯匙  3.胡椒粉-適量  4.糖-1茶匙  5.麻油-少許  6.五香粉-1茶匙  

1. 芋頭去皮洗淨切粒~蝦米及臘腸切粒

2. 燒熱油鑊爆香蝦米+臘腸+XO醬~放入芋頭粒爆炒
3. 加入調味料~注入1000ml水..煮芋頭至軟身及收汁
4. 粘米粉+澄麵拌勻~倒入1000ml水完全拌勻

5. 將粉糊加入芋頭料中快手炒勻至黏稠..關火
6. 糕模搽少許油~將芋頭糕料平均放入模內~以中火隔水蒸1小時至全熟

4 則留言:

  1. 年三十團團年年mimi早上好呀 今晚會唔會食湯丸呀 我要芝麻餡 唔該~
    忙完未呀? 我呢兩日都出佐去食飯+買新衫 haha 屋企都冇乜時間執lu 算喇..都冇人嚟拜年既 haha 我今日放半晝呀..一陣先去行一陣花市 應吓節咁囉 希望唔好太迫人喇...原本噚晚想行架 不過太迫人同埋又夜佐算喇
    你喺花市有冇買嘢呀?
    我麻麻地芋頭糕架...覺得好飽肚咁 ^^;;

    回覆刪除
    回覆
    1. 立春初五木..早呀! 要開工啦!
      今年無整湯圓呀~屋企D野好似食唔切..要清場呀! 哈哈
      花市好少買到野~唔太吸引囉

      刪除
  2. This is my favorite 糕. Like this more than Chinese turnip 糕...Wish could have a bite =)

    Happy Year of Horse!

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..happy sunday你好嗎?
      香港假期完晒啦~開始回復正常lu
      依款糕我都鐘意食呀~hehe!!!

      刪除