2014年2月24日 星期一

食譜。醃浸鹹柑桔


2月15日(星期六)~同表弟兩公婆係Feast食完Weekend Brunch

我地就拎埋d桔返娘家先~原本同媽咪一人一半各自浸既

不過真係好重~加上媽咪屋企原來有好多大樽..所以諗諗下

條懶筋又戚戚下(奸笑)~最終都係拎少少返屋企玩下算啦

其他交比媽咪負責~食晒先再返娘家拎(真係覺得自己好奸..嘩哈)

同埋..最主要想留食譜自用or等大家有興趣都可以試下呢

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

下午返到娘家..等媽咪篩選~整鹹柑桔一定要用"四季桔"

通常生果店過左元宵節~有一段好短既時間會有得賣

但記得係用"四季桔"黎醃浸~而唔係用"金桔"呢

如果公司方便自己摘的話~剪既時候要留蒂部份

因為如果無蒂會好快變壞~篩選過程要揀飽滿結實

破損/壓破/完全熟腍出水都唔好要~以免一粒影響成樽桔呢

製作步驟好簡單~開著熱水爐既熱水..略略沖洗d桔

作清潔表面塵埃..同埋幫助溶化表面蠟質

沖洗一陣就可以呢~時間唔駛太耐..始終生果遇熱易熟爛


盛起..隔水

放上涼架..風乾~直至表面乾爽(我風乾左一晚)

準備乾淨既樽及粗鹽~底部放一層略厚既鹽(=見唔到樽底)

之後放入桔~一層桔+一層鹽..桔面薄薄一層鹽就可以

最後面層既鹽~薄薄封過桔面即可

之後密封樽蓋~喜歡既可以用label寫低日子作紀錄

52粒桔..用3.5包鹽整左三小樽(要視乎桔大細及樽既容量而定)

依樽係上年阿E送既~浸得好靚..D鹽開始溶化成水+桔都變色

鹹桔柑越浸得耐..越深色就越見功效~最常用於鹹柑桔沖蜜糖

除左有潤喉作用外~對聲沙及喉嚨痛都好有效用

我多數加埋1/2青檸汁~以柚子蜜沖黎當普通飲品都好好味

記得以前爺爺浸左好多年果d~係深啡黑色..勁陳年feel


食譜 :

1.四季桔-約52粒   2.粗鹽-3.5包 


1. 四季桔用溫熱水略沖及洗淨..隔水~放上涼架風乾

2. 樽底放厚鹽再放入桔~一層桔+一層鹽~重覆步驟至完成
3. 密封樽蓋~放陰涼地方醃浸即可

P.S.

1. 一般1年已經可以享用~如想更有功效..
可將醃浸年期放長一點~待鹽份完全變成水狀及桔變成啡黑色更佳
2. 桔和鹽既份量只作參考~可因應需要而作出適當調整

8 則留言:

  1. hello yanomi
    太陽出來了))))好high呀
    多謝你個及時桔食譜呀,勁有興趣自己整返樽。最後果張相好夢幻呀,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. hello soning..早晨呀!
      依家唔知仲有無四季桔~有要快d浸呢 :)

      刪除
  2. so when done, you just use the whole 鹹柑桔 and add hot water and honey with it? Do you just drink the water or do you eat the 鹹柑桔 as well? Is that 鹹柑桔 very salty?

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..happy monday :D
      一杯用一粒鹹桔+蜜糖..篤爛加水mix熱水就飲得呢
      我會refill一杯水再飲一次~鹹桔我都會食d架..連水一齊飲+食
      沖左水鹹度ok..味道好正~當然就咁咬一口會鹹到飛起呢! 哈哈

      刪除
  3. happy monday yanomi, 早晨啊!
    好喜歡今早嘅陽光,好舒服...
    我屋企嗰樽都係結婚第一年奶奶幫我地浸嘅,到而家差唔多15年,顏色都已經係啡黑色lu... 不過佢嘅功效對喉嚨真係好好呢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. happy tuesday good morning阿肥..早呀
      係呀~有太陽都精神有活力好多~唔好再凍啦! 呼
      嘩! 你就好啦..15年勁陳年feel~我只係食過阿爺浸果d咋
      之後無再食過咁陳年~依家要自己浸..唉! 應該放唔到好多年會食晒lu

      刪除
  4. 四季桔mimi~ 午安好呀 天氣又開始好喇 有陽光不過呢幾日都幾大風呀 吹到頭髮亂了都寒寒地 今朝搭叮叮吹到想包實個頭呀 haha
    上年都想浸鹹柑桔架 不過又係懶鬼冇行動 今年又忙冇浸..又要等下年lu
    喉嚨有少少唔c服朝早沖杯鹹柑桔飲真係會即時冇咁痛架 好work 你地浸佐咁多樽第日可以賣幾粒比我頂住先喎 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 春木..依家好春天feel呀! 大地回春啦..好好天!
      哈哈! 係呀..昨日真係好大風~d頭髮都吹到旋轉呀..失晒儀態! 哈哈
      你出年浸d試下啦~不過我浸果d應該都好快食晒..哈哈! 等娘家慢慢浸夠陳年..再拎返黎食啦
      係呀~佢既效用真係好神奇~細個食得最多..萬試萬靈~但一定要夠陳年囉
      哈哈! 我浸夠10年..約你出黎攞啦吓! 哈哈

      刪除