2014年1月27日 星期一

食譜。Chocolate Honeycomb


1月22日(星期三)~近排心情好差..瞓得唔好攪到勁頭痛

本身我唔算好鐘意食甜品..由其好甜既野~係有時真係好想食

就會去超市買Crunchie Bar~雖然勁甜..但心情唔好食完真係好d

依日就整個"Chocolate Honeycomb"為自己舒緩一下情緒

因為專注入廚既同時~可以令我既思維更加清晰

開爐之前..先預備一個放上牛油紙既大碗

整依個糖只需五樣材料~其中之一係"葡萄糖膠"

將清水+糖+糖膠拌勻~之後開火煮滾

滾起至大量Bubble~留意糖漿開始少少變brown~即刻關火

依個step好緊要~因為餘下既熱力會繼續起變化

最後加入篩好既泡打粉及梳打粉快手拌勻~倒入大碗待涼

整個製作過程好快~不出15分鐘已經完成

待涼時間大約2小時(因室溫而定)~最後壓碎就完成Honeycomb

honeycomb跟原食譜~減左接近3/4糖份及一半水份

個人口味雖然覺得都係較甜~但ok接受到

就咁食其實都好好味~不過我想再加層朱加力添



太碎果d都唔浪費~用小cupcake杯仔整埋佢^^

食譜 :
1.砂糖-100g   2.葡萄糖膠-100g   3.清水-50g   4.梳打粉-1/2茶匙   5.泡打粉-1/3茶匙

1. 將梳打粉+泡打粉過篩..備用

2. 清水+糖+葡萄糖膠放入煲內先拌勻~以慢火煮滾至出現大量bubble
3. 糖漿開始轉少少啡色略拌勻..即刻關火~倒入梳打+泡打粉快手拌勻
4. 倒入已預備的牛油紙大碗內..待涼~取出反轉壓碎
5. 將honeycomb沾上朱古力漿..待朱古力凝固即成

PS.

1. hoenycomb本身好脆~反轉放入碗內~用牛油紙遮蓋才壓..糖碎便不會四散
2. 糖漿開始少少轉啡即刻關火~否則糖漿會過焦而出現苦味
3. 倒入梳打及泡打粉要快手拌勻~但不要拌勻過度..以免氣泡消失而影響蜂巢狀

10 則留言:

  1. hope you feel better now, cheer up (I am mummy of two)

    回覆刪除
  2. Power Up Yanomi!! Hope your issue has been resolved! So is the issue related to your neck pain caused by the pillow? Anyhow...sending you xoxoxox!!

    jessee

    回覆刪除
  3. 甜甜力量power up一mimi~ 又就嚟晚飯時間喇..今晚食乜餸呀 你幾時收爐呀? 見到你整佐好多gogo糕喎 速遞少少嚟試下好喎 hehe 今年見人整蘿蔔加芋頭一齊蒸又幾特別喎..未試過呢~
    換佐個枕頭瞓得好啲未呀? 有b之後我有時都瞓得麻麻呀...慘 之前我每晚都一覺瞓到大天光架嘛....
    係架 唔開心整甜品最好 整既過程完全會唔記得啲煩腦嘢 不過你整呢個太快喇喎 haha
    honeycomb真係好甜..同埋又痴牙呢 我都好少食..不過食完咁甜真係會開心啲既 唔開心我會好想食cheese cake架 仲要勁漏嗰隻 食完驚肥掛住內疚都唔得之前啲唔開心嘢lu 哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 年28木..早呀! 係呀~今年早d整..唔夠時間啦~試少少? 要幾少先? hehe
      mix糕好似都幾特別~不過唔知味道夾唔夾呢?
      係呀~依個糖好快整起..係控制果下真係要好留心~食完係好d既..不過超甜囉
      你有無抽筋呀? 聽d人講托b好易~總之要萬事小心..小心身體呢
      好漏既cheesecake~諗起都好肥呀! 驚..哈哈

      刪除
  4. good morning yanomi,
    你呢個甜品望落好簡單咁,但時間控制又好似幾蝦人,等我搵日玩下先...
    我同你一樣,心情不佳或覺得有壓力嘅時候,會選擇 "開壇",我都覺得喱响廚房時,自己會進入左個另一空間,好似好誇張,但對我黎講都幾 work :)
    你換左新枕頭未? 可能對你個睡眠有幫助呢... anyway, cheer up :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 年28 good morning阿肥
      係啦..一係洗屋做家務~一係整野食..總之要攪到個腦要暫時放空..無時間去諗
      冷靜一下反而仲更加清晰~give me ten!! 真係唔誇..我都有依個進入另一空間既感覺
      新枕頭換左lu~依幾日都開始習慣個枕頭!! 多謝你呀阿肥 :)

      刪除
  5. 笠子 ~~ 早啦 希望今日唔忙啦 尋日忙咗成日 依家對眼濛查查呀 ~
    如果九龍灣 or 菇場附近有烘焙店就好啦 我可以唔駛射登出去買料 ~
    原來 honeycomb 咁易整架咋 上次喺泰國買好好食架 有埋花生 勁有咬口 呵呵 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大笠子..今日終於忙唔忙呀?
      你附近無理由無烘焙店喎~有無上網check過?
      我依頭有3間我最常幫襯~有時依間無都可以係另一間搵
      honeycomb易整又快~你整比家姐試下啦

      刪除