2014年1月28日 星期二

食譜。金元寶番薯黃金糕


1月25日(星期六)~依早同老闆飲完茶~叫佢早少少陪我買整糕料

原本打算下星期三先整~因為近新年..感覺新鮮d~不過唔夠時間

同埋..最主要係拎唔到咁多野又重~叫老闆幫手就最好不過呢

其實近年..多左等佢融入我既角色感受下~我無做野..唔代表我好得閒

以前佢成日話我好得閒~後尾off..多左留意我~見我係屋企都未停過手

加上又一齊買下餸~佢欽點食果d餸..好多時要走幾個場先買得齊

整整下..佢開始感受到~我既角色其實都好忙~由其買家庭日用品又重

依家細心+體諒好多lu~會主動話幫手..收工順便買埋重既野返黎呢(感恩)
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
依日買定5斤幾白蘿蔔+2斤芋頭~仲有黃心番薯

鹹糕留返聽日先整~依日先整個"番薯黃金糕"

之前整過"傳統年糕".."薑汁年糕".."南瓜年糕"

今年就試下用"黃番薯"黎整年糕(觀感上金金黃黃..金銀滿屋)

將番薯茸同粉類完全混合~最好用手去搓去感受

番薯茸我唔係全部壓茸~有部份都留細細粒..可以有d咬口

其餘就盡力搓+融合變成粉狀


之前整既年糕通常用蔗砂糖~不過送過比人呢

佢地話切唔到我咁原整一粒/一片(oh..唔夠陰力啊)

所以今年轉用返蔗片糖~等個糕實少少就易切d

將糖水邊倒入邊自調個質感~較為實在既漿糊就ok呢

今年貪得意..買左兩個金元寶模~不過玩一次唔會再用

因為用膠模..心理上都唔係咁接受~只係話個形狀得意d囉

倒模後要"登"平均+釋放返d氣泡出黎~就可以準備蒸

年糕粉糊好幼滑~而一粒粒果d就係番薯茸

完成製成品.."金元寶番薯黃金糕"

冷藏一晚..脫模再整~兩日共整左36粒..金銀滿屋^^

老闆話好得意~要即場試食喎! 都好..因為我都未試過

UM!!! 帶粉粉地口感既番薯茸~而年糕質感好軟糯

甜度好奇妙~食既時候唔覺甜..反而食完口腔留有甜甜既味道

整體依款年糕都好唔錯呢

食譜 :

1. 黃番薯(壓茸)-450g   2.糯米粉-320g   3.澄麵-80-g   4.清水500g   5.蔗片糖-250g


1. 黃番薯去皮洗淨切粒~以中火隔水蒸熟..壓茸

2. 糯米粉+澄麵過篩~加入黃番薯茸完全混合成粉狀
3. 燒熱水..溶化蔗片糖成糖水~加入粉盤中完全拌勻至幼滑
4. 糕模搽少許油~倒入年糕粉糊~以慢火隔水蒸40分鐘至全熟即成


PS. 可用牙籤測試年糕熟度~不沾粉即代表已全熟

7 則留言:

  1. 金銀滿屋二mimi~ 午安喇又 時間真係過得超快..仲有兩日就過年喇 感覺好興奮咁..因為又可以一家人聚聚 都好耐冇見舅父一家喇 你忙完gogo糕係咪又要準備ing團年飯喇 同mi媽喂媽做佐節未呀...定好似唔興做節架呵
    買餸+家庭用品真係幾重架 一定要分開買添喇...唔係攞咁重第日對手同膊頭實有痛症 就算老闆拎到都唔好拎咁重呀 寧願行多幾次分開買 當做運動囉
    個元寶模真係幾得意 好應節添喇 有冇送番幾粒比mi媽呀 佢實好開心啫 唔好話你 其實我都驚驚地用矽膠模焗嘢架 好似洗乾淨仲油立立咁...不過用佢脫模真係易好多
    你成粒元寶攞去煎呀? 仲以為會切開添 食晒成粒金落肚都幾飽肚喎 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 年廿九木..快啦就黎放假過年啦 :)
      係呀~好難得多親戚又聚埋一齊.真係好開心
      原本今日整糕~打算出去食晚飯架~老闆又no
      所以早d整完~今日食團年飯囉~個街市+街超勁多人煩到爆
      哈哈! 我成日同老闆講~女人唔好拎重野..好易子宮下垂
      衰啦..佢依家拎親重野都話"攪到佢子宮下垂"~我話"發神經..你又子宮咩"哈哈(跟住講衰野架啦)
      係呀~矽膠模我真係唔敢買~就算通過FDA認證都唔係咁信得過囉
      hey..金元寶切開左架~睇清楚d

      刪除
  2. hello yanomi,
    你呢個蕃薯黃金糕好應節啦,收嘅人一定好開心 :)
    你呢句 "我無做野..唔代表我好得閒" 亦都係我嘅心裡話,自從轉左做全職家庭主婦後,呢句說話聽唔少... 好討厭!我忙碌同得閒關佢地咩事?? 不過慶幸嘅係我家老闆話唔使理佢地,我嘅生活我鍾意點過就點過 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲想請教你一件事,整完嘅糕放涼後,係咪一定會下陷嘅呢?? 我嗰啲放涼後好樣衰呢 :(

      刪除
    2. hello阿肥..happy wednesday good afternoon
      年29啦..仲有2日就過年~好似好快咁呀 :)
      係呀..老闆咪成日學埋d人笑住咁講我囉~佢最叻就係刺激我情緒架
      依家好好多啦~雖然把口間中仲有講..不過feel到佢真係用心幫我手
      針唔刺到肉唔知痛~依家佢話好怕放假..因為我咩都唔會拎
      佢一叫重叫攰..我會話"依家知道啦~我平時都係咁拎架啦" (哈哈)
      你家老闆好體諒呀~真係囉..我得唔得閒~關你鬼事咩! 最緊要自己開心

      哦???! 放涼時唔會收縮喎~係咪火力太大? 同埋蒸年糕一定要細火..唔係好易起豆皮
      蒸完出黎同未蒸既形一樣..只係熟左唔同色呢

      刪除
    3. 明白,問多一樣,蒸時需要封保鮮紙嗎??
      因第一次整,問你咁多問題,唔好意思 :)

      刪除
    4. happy thursday good morning阿肥 :)
      唔好唔好意思ma! 你真係呢...
      不用封保鮮紙~你個鑊係咪無排氣孔/排氣口好細?
      咁要試下係鑊邊放隻筷子..蓋上鑊蓋~等佢排走更多蒸氣

      刪除