2018年7月18日 星期三

黃金海岸酒店(2D1N)。生日假期住宿計劃


今年生日唔想諗~都係叫老闆安排..兩口子靜靜地渡過

原本佢話快閃台灣一轉(4D3N)..不過我又唔太想去

再話快閃澳門(2D1N)..我知老闆想陪我生日去個小渡假

但澳門我無興趣+其實唔想離開香港~咁話黃金海岸(2D1N)

都好喎! 我都鐘意黃金海岸個環境~有渡假feel+舒服

上網睇到有"生日住宿假期計劃"~住宿+餐飲價錢都化算

佢想訂正日(17/7-18/7)~不過(18/7)我一早有野做..唔得

所以提早16/7-17/7(2D1N)~星期六打電話問晒所有野..即訂房

******
7月16日(星期一)~下午3點check in..朝早可以hea半日

食完lunch..坐固定班次(13:50 免費shuttle bus)去黃金海岸酒店

住客可享用Shuttle服務..包括酒店< >青衣/荃灣 & 尖沙咀

來回程無其他住客~所以同老闆包車(正!)

14:15去到酒店..check in

住宿計劃包括..Deluxe Seaview Room with Balcony

毛巾天鵝佈置(1對)+玫瑰(1支)


房間翻新過..比之前靚+海景露台房空間都寬敞
係房望出去..間中會有麻雀/白鴿/白頭翁係露台散步

我同老闆講..人既磁場好呢~先會吸引到動物

次次一講..佢實話"我本善良"(我唔覺囉..奸笑)

天公造美..2日既天氣都超級好

洗手間位置

 熱水+水力好夠..好舒服

生日假期計劃..仲有自助晚餐,星馬午餐,汽酒(1支),生日蛋糕(1磅)

再買定少少啤酒~準備夜晚係房飲


攪掂就換泳裝去游水^^

泳池遠望..黃金海岸商場
感恩! 天氣超好..2日都可以浸下水+係泳池hea
好多住客+小朋友~所以同老闆揀坐深水區..感覺良好


浸完水..梳洗完~18:30落去食buffet

估唔到閒日buffet都咁爆~真係好多好多人








影完相..開始食野lu~沙律類好多款式+足料+好新鮮

蒸海鮮..有蜆/螺/蝦/墨魚仔/泥鯭

一人份量好多~蜆+螺好味..墨魚仔無乜特別..蝦就蒸老左

海鮮冷盤無生蠔~有長腳蟹,青口,蝦,翡翠螺

長腳蟹好鹹鮮~肉質好ok喎! 其他都唔錯

燒烤大蝦..好大隻+新鮮彈牙

老闆其實唔係好食羊~反而試燒烤羊..仲問我食唔食?

真係新黎架你? 佢無食開羊類..所以話有d羶

熱葷類..味道全部都OK喎

菜類煮得嫩身..脆綠

灼菜都唔錯

依家無想食三文魚刺身..有d驚驚生蟲

不過老闆間中想過口癮..陪佢食一塊囉

我同老闆講..有"燕窩燉蛋白"~無諗住食..因為太大碗

點知老闆以為我想食..拎左一碗比我~飽鬼到我呢

我唔係甜品控..但間中都會淺嚐

依道d甜品全部都整得唔錯..至少唔太甜

批類全部都好脆~曲奇又係好味



"炸雪糕"..依個唔好食~完全唔脆+有陣油益味

整果個男仔仲鞋口鞋面~老闆都話..佢係全場面口最差既一個

雪糕都食唔落啦! 一來凍到結緊冰..二來已經飽到反肚

等老闆慢慢食~佢依晚飲左3款湯..全部都好飲~由其龍蝦湯
啤酒+汽水都係任飲..我飲左一杯咋(太凍啦)

夜晚返房飲汽酒..蛋糕要留返第2朝做早餐

個蛋糕都有水準..好味~唔算好甜+朱古力味濃又滑

底層係勁脆既脆脆通

7月17日(星期二)~昨晚睇電視+飲酒飲到00:00先瞓

我瞓唔到啦! 老闆好似轟炸機咁..嘈左成晚(我咪係咁踼佢囉..哈)

09:45又比佢嘈醒~好似完全無瞓過咁~佢仲好意思問我

昨晚好似有人踼佢~我好認真話無喎! 無踼過佢..唔係我(哈哈)

hea夠又去浸水~玩到12:30就食星馬午餐@Satay Inn

依間之前都食過~食物可以..但價錢就唔係咁值

生日假期計劃..包指定午餐


老闆既"肉骨茶" & 我既"Gado Gado"

唔算鐘意食gado gado..所以無特別覺得好味~但食材新鮮

老闆個肉骨茶..聽佢講湯底唔算好濃~但肉好軟腍

老闆既"咖哩雞配油酥餅"

個雞唔得..有陣雞羶味~咖哩味唔算好香

我既"馬來炒麵"

新鮮熱辣辣..食材豐富~薯仔好好味..蔬菜爽脆

個汁少酸少甜..好吸引+開胃~麵條有咬口..好味

餐飲.."薏米水"(凍/熱各一)

薏米開晒花..唔甜+好好飲

14:00 check out~book埋14:15 shuttle bus返荃灣

生日小渡假之旅..完滿結束~多謝老闆安排呢(總消費:$2388)

參考資料 :

黃金海岸生日假期計劃

https://www.sino-hotels.com/hk/gold-coast/tc/offers/birthday-celebration-getaway-package/

沒有留言:

張貼留言