2017年4月7日 星期五

斐濟自駕遊。我們在途上


3月1日 - 3月11日 (斐濟自駕遊11天之旅)

斐濟之旅..終於黎到最後一篇~又到我地出場

回味旅程中..點點滴滴~The Palms Hotel@Port Denarau

Day 2落機後..返到酒店~老闆影下周圍環境

日日散步@Matamanoa Island Resort

環境好好..由其尾段海濱徑日落位置~一直伸延到更遠villa
最遠果幾間villa都有樓梯上落沙灘
偷影老闆出浴(嘿嘿)
閒時..同職員打乒乓波
欣賞風景@Spa House
老闆話..聞下落過雨既植物~係咪特別清新?(哈哈)
直昇機坪
搵日好好天..再去影相
一起看海的日子
酒店租救生衣浮潛~每次限2小時

開頭以為可以連續租幾日..放係房用~原來唔得!

依家浮潛都一定會著救生衣~除左確保自身安全

最主要大浪+急流~無晒氣力既時候..真係救到一命
d浪既扯力都好勁架
浮完..順便去泳池玩下+操水~老闆就hea
離開外島..返回nadi~我昅住d行李..老闆就昅住我


free walk@Nadi Town..老闆掩鼻說了一句"污煙瘴氣"(哈哈)
超市等買食材@New World Supermarket
Ratsun Apartment@等lift大堂..超寬敞
平時係home..老闆都唔會留意我煮飯

去旅行就反而會~不經意..影我煮飯(哈哈)

去旅行..其實同係屋企無乜分別~煮下野食+洗下衫

夜晚一齊睇劇~我地都好享受..依種"生活旅遊"既方式
唔一齊睇的話~我就追韓劇呢
(11D9N斐濟之旅..完滿結束! 多謝收睇^^)
(完)

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 一碌棍打扁阿笠..早呀!
      happy monday精。。。神。。。d

      刪除
  2. 五行再欠打笠 我來喇~~~~

    呃人嘅 又話呀喂出浴 佢沖身之嘛
    不過我都睇到 嘩~WOO~~WOO~~~嘩嘩嘩 哈哈哈哈 好似獅子咁叫 哈哈~

    閒時..同職員打乒乓波-->呢下堅有老闆 feel 喎 哈哈~
    直昇機坪好值得去影呀 我會坐邊邊叫小奧影 如果我做到既話。。。。
    一起看海的日子 諗起妳話佢一諗起老婆就煩啦 笑死我 哈哈~~~~
    安全要緊 所以都係着番件救生衣好囉~

    小奧唔會同我去旅行行market架 行超市都唔係咁願添囉
    佢呢 未入去已經問買d咩..一入到去就係咁放蚊 妳話我點會enjoy 丫

    唔知點解 每次見到妳後面把頭髮 就會諗起line擰轉面個女仔 @@
    同埋好唔慣見妳背面 可能次次都係同妳平排行呀 哈~
    最尾果張相 妳將d水擺得好整齊呀 勁~~~~

    妖..又西瓜效應~~~~~
    閃喇 唔駛掛住我 我地喺另一個地方再見 嘩哈哈哈哈哈哈哈哈~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一碌棍再打扁阿笠..再早呀
      哈哈!你想睇咩呀? 3級唔出得街架
      咁都獅子咆哮~見到c朗咪唔得掂(come on..一齊尖叫)
      哈哈! 文字上好老闆feel呀呢!
      直昇機坪好大..影相真係好good~不過衰喂病啦
      有mood都變無晒mood~又要講..唔好好照顧自己身體
      點樣照顧老婆呢~成個TRIP佢都咁狀態真係唔好玩囉

      哈哈哈哈! 佢唔望見老婆都話煩架啦
      我都覺..就算識游水~意外就係意外~同埋D水流唔係講笑
      浮潛都要用好多氣力囉~安全最緊要呀

      以前阿喂咪又係唔LIKE行market~不過有佢like既野就去囉(哈哈)
      不過唔明d男人~問買咩都有既? 唔睇又點知有咩買喎
      哈哈哈哈! 我知你講邊個公仔..下次我咁樣檸過黎同你笑呀吓
      嘩~! 你咁勁..會睇d水~hey..你都知我整齊架啦! 哈哈
      祝你今日反西瓜效應呀~我今日要開TURBO追劇

      刪除