2017年4月18日 星期二

行山樂。鶴咀海岸保護區


4月16日(星期日..復活節Day 3)~4日假期打算睇下狀態+天氣

搵日去行山~早排老闆有fd行完"鶴咀"..叫老闆有時間去行下

佢話依日同我去行..有d興奮到瞓唔著(哈哈)~未夠6點就醒左

打掃完屋企+洗埋衫..7:30嘈醒左老闆~等賴夠床..

梳洗完..準備埋少少食糧~9:30出發食早餐

之後坐港鐵去筲箕灣站..轉9號新巴(筲箕灣>石澳)

車程唔耐..中途(鶴咀站)落車~是日行山活動..正式開始(GO!)

前段全部係平坦石屎路

沿途海景景觀


去到電台禁區..炒小路入去


依日假期..好多人去鶴咀

沿鐵欄邊行


Area 51???

沿途仲有個分叉支路..可以去懸崖睇燈塔遠景

老闆話..回頭先行~回頭又攰又熱..最終無去到

香港大學太古海洋科學研究所

海岸保護區內~所有人既一舉一動..遠遠都被監測住

有幾個人係海灘唔知執貝殼/石頭..隨即有廣播警告

再唔停手會即時報警處理
(其實入口都有指示牌~寫明唔可以做乜乜乜..唔明d人偏要做)

雷音洞入口


洞內真係超清涼爽

好多人擁住影相呢

入口位置..要爬少少石先入到黎

向上望..石洞

上燈塔既石梯路封左~可以係石灘爬石轉秘道上去

不過老闆話太危險..唔去!

殺人鯨.."海威"既骸骨標本

感覺好似守護住整個海岸區

對面係"狗髀洲"

完全唔似既..蟹洞

殺人鯨骸骨後方開始..全碎石區

入蟹洞休息下先..勁涼爽

洞內環境


離開蟹洞..爬石上高點

見到我嗎? 同老闆好遙遠

上到去另一個海蝕洞~唔敢行太出..驚d石已經風化隨時碎散




"機艙堡"~去程見d人自備晒手套..準備由小路行落去

聽佢地講要爬石~我地無手套..回程諗住同老闆落去睇下

行行行..真係行唔到就返轉頭~點知..行左一段之後

老闆見到4個金塔~就即刻叫我走! (駛唔駛咁驚呀? 我覺得佢唔想行囉)

唯有回程遠影一張~真係好想落去..d水好靚呢

尾段入村食左碗糖水~來回程連hea..用左3h30m



鶴咀環境真係好靚~閒日黎仲更加好呢

4 則留言:

  1. 我都想去行哩度,但未搵啱時間呢~

    回覆刪除
  2. 四肢無力笠 我講我呀下 哈哈~
    雖然興奮啫 但6點就醒咗..我會瞓番囉 哈哈~

    我真係好唔明 點解可以周圍掉垃圾
    妳喺屋企食完個飯盒 妳都唔會周圍掉落地下啦 頂妳
    好在依家有義工團隊幫手 唔係成個灘都唔駛要lu~

    話明海岸保護區 好心d人咪咁手多多 咁黑人憎啦
    完全破壞生態環境 不知所謂~
    我睇電視介紹過雷音洞 好正咁架 果次仲好大浪添啊~

    唉 假期先有時間行山 但一多人我就唔想去
    始終行山真係想relax 吸下新鮮空氣 寧寧靜靜咁囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 二年無沖涼笠..晚安好呀? 哈哈
      係囉~果日心情好興奮~加上幾日又無做清潔呢
      硬係心卦卦咁~早起身做晒個人又開心好多

      係啦..d人真係好無功德心架~我都係咁話..屋企都唔會咁啦
      依道都好好行~行石灘都好玩..係有少少容易拗柴
      假日超多人呀..人山人海完全唔寧靜!

      刪除