2017年4月27日 星期四

食譜。薑汁千層糕


近排同老闆飲茶~酒樓有"薑汁千層糕"都會點黎食

佢鐘意食中式糕點類甜品~我就一dd啦(最唔like食白糖糕)

食果陣問佢..鐘唔鐘意食依個~佢話好味..鐘意食!

咁我話..你鐘意食等我學整~上網搵..有好多唔同食譜

有馬碲粉/糯米粉~就咁用糯米粉..感覺同整年糕無分別

最終我揀"泰式千層糕"既木薯粉~整左個"薑汁千層糕"

主要參考"泰式千層糕"粉類份量~其他糖,薑份量就邊試邊調

平時d薑..我都連皮食用~因為薑皮有藥用功效..唔好浪費

切粒加水..攪掂成薑茸

有好多教就咁將薑茸放入袋盡榨薑汁..即用

我想更加出味~所以將薑茸先煮滾出味..再加糖焗

粉類預先量好2份..備用

冰糖水(x1)..薑汁糖水(x1)~待涼再mix粉類

8"方型模掃少少油..水滾後逐層蒸~每層蒸4分鐘

白色粉漿..蒸到變透明就可以~再重覆步驟

倒到最尾一層~再蒸30分鐘..就完成了

切件熱食or待涼..放入雪櫃雪凍食

整個步驟唔難整~最主要係等時間..逐層蒸

酒樓通常用馬碲粉~精緻通透點..口感好煙un

木薯粉口感有彈性帶軟糯~我鐘意食木薯粉整既多d

因為太煙un..幾難消化~甜度都好ok..我鐘意熱食

薑味比凍食更加出~老闆未試熱食..但凍食都話好味喎


食譜(8"方型模) :

冰糖層 : 1.木薯粉(100g)  2.粘米粉(20g)  3.糯米粉(10g)  4. 冰糖(70g)  5.清水(500ml)

薑汁層 : 1.木薯粉(100g)  2.粘米粉(20g)  3.糯米粉(10g)  4. 蔗片糖(120g)  5.清水(250ml)  
             6.薑(200g)

做法 :

1. 冰糖+清水煮溶成冰糖水..待涼備用
2. 薑洗淨切粒+清水..放攪拌器拌勻成茸
3. 將薑茸水煮滾8分鐘~放入蔗片糖焗溶成薑汁糖水..隔篩榨乾汁~待涼備用
4. 預備2隻大碗~分別將2份粉類先過篩
5. 1份粉+冰糖水..1份粉+薑汁糖水~完全拌勻再過篩一次
6. 蒸模掃上少許油~隔水放入鑊..燒滾熱水
7. 先倒入1份粉漿(150ml)..以中火蒸4分鐘至熟~再倒入另1份粉漿(150ml)..蒸4分鐘
8. 重覆步驟至完成~倒入最尾1份粉漿..蒸30分鐘至全熟~切件即可

P.S.

1. 2款糖水..要涼透才可混合粉類
2. 每次倒入粉漿蒸前,要完全拌勻..因粉漿會出現沉澱
3. 全程以中火蒸煮~中途要預備加入熱水..以防蒸乾水情況
4. 每層粉漿厚度..可依所選的蒸模自調,先用量杯注入清水..倒入蒸模目測模擬厚度

6 則留言:

  1. hello yanomi! wow no cooking post for a long time! Nice to see you are posting recipe again =)

    xoxo, jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..哈哈! 真係好耐無post食譜
      等我得閒d~又有比較特別既野食..再整上黎分享啦 :)

      刪除
  2. Hello, it's me again =)

    Just one question - how come for the rock sugar layers (light color layers), recipe says 500ml of water, but the cane sugar layers (dark color layers), recipe says 250ml of water only?

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為蔗糖入面包含薑茸(重量)~如果用500ml..份量會係冰糖既一倍呢

      刪除
  3. 五行欠打笠早呀 係咪好早呢?! 哈哈~
    好耐無見我呀呢~~~~~~~~

    嘩: 好一句 "你鐘意食等我學整" 妳講呢句一定好溫柔呢
    羨慕阿喂啦 要是我咁講 小奧都開心 但。。唔知幾時先整到比佢食囉 哈哈~
    馬碲粉貴到死 所以我都會用木薯粉 又可以炸嘢~
    平時d薑..我都連皮食用-> 妳講到生食咁 幻想緊妳咬蔗咁咬呀 嘩哈哈哈哈~

    千層糕最花係時間蒸 但我相信蒸完之後咁靚 會好有滿足感 哈~
    我覺得凍食煙韌d 但熱食就食到薑味咁呢~

    笠豬豬..依家我都唔敢食太煙韌嘅嘢 食完胃痛呀 慘~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 膽三毛笠..你真係欠打呀?! 哈哈
      係啦~你都覺我好溫柔呢..哈哈! 我真係覺架
      不過衰喂唔會睇到人優點~0.1%缺點都會數成世
      我咪串返佢囉~唔係以為自己係十全十美嘛?
      係呀! 依家咩都貴啦..馬碲粉貴左勁多
      不過你都唔好食咁多煙韌野..你個胃已經投訴啦
      衰..你咁多幻想架~都話你勁掛我啦

      刪除