2016年6月25日 星期六

食譜。芒果玫瑰花(伴椰汁冰)


6月24日(Happy Friday)~依幾日心情非常一般

迷你倉大火~不幸有2個消防員殉職..真係好難過

雖然話係受訓既專業人士~但始終都係人命囉

再諗埋佢家人~真係好心酸心痛..眼淚都在心裡流

經過4日4夜..終於火勢算受控~但建築物有倒塌危機

希望事情快d完結~所有消防員都平安回家(跪求上天)

* * * * * * * * * *

講返個甜品~近排天氣十級熱..係時候整d凍甜品比老闆消暑

就當年..許x山出左個撈野之後~一試便愛上個椰汁冰底

早2年都整過"紅豆抹茶雪糕椰汁冰"~味道都好唔錯

今次仲簡單..整個"芒果玫瑰花(伴椰汁冰)"~下午茶先獨享 :p

夏天屋企最多生果~近排買最多係當造車厘子,芒果,荔枝

好吧! 就用芒果來整朵玫瑰花~再伴上心心車厘子吧^^

食物除左要好味~視覺美我都好重視

第一感美美..就已經先嬴得老闆垂青^^

椰汁冰..上層有荔枝粒+芒果粒作點綴

椰汁冰底整到同許x山既一樣~又帶點點綿綿感

我鐘意椰子..無論煲湯,糖水,甜品,飲品,輕蛋糕都好鐘意

只要唔太甜既都ok~所以除左椰子糖..什麼椰子食品都喜歡

芒果玫瑰花..做法都非常簡單

將芒果肉(如圖)切薄片..最細片先卷起再逐片圍上即成

食譜 :

1.椰汁(細罐-165ml)  2.熱水(150ml)  3.冰水(150ml)   4.煉奶(5湯匙)

5.芒果(半邊)  6.荔枝(1粒-切細粒)  7.車厘子(1粒)

1. 椰汁加入熱水及煉奶..完全攪拌溶化~加入冰水拌勻

2. 放入冰箱冷藏3小時~取出用叉叉鬆~再冷藏
3. 重複步驟(2)至椰汁變成綿冰狀~放碗上..加上荔枝粒及芒果粒
4. 芒果去皮..開邊起肉..切薄片~最細片先卷起..再逐片圍上成玫瑰花狀
5. 車厘子開半取核~連玫瑰花作伴碟..即成

P.S.

1. 椰汁冰因應冰箱溫度而定凝固時間~我共叉鬆4次
2. 每次叉得越鬆~冰底越有綿綿感
3. 如有雲喱嗱油~可加數滴在步驟(1)..味道會更香

"紅豆抹茶雪糕椰汁冰" : http://yanomichung.blogspot.hk/2014/07/blog-post.html

6 則留言:

  1. hello yanomi! the dessert looks so beautiful!

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee..你好嗎?
      個甜品好簡單整~但個玫瑰花效果真係幾靚^^

      刪除
  2. 原來個椰汁冰可以咁整,多謝你分享~~嚟緊炎炎夏日多個甜品選擇^^

    回覆刪除
  3. Alice Wong 已針對您的文章「食譜。芒果玫瑰花(伴椰汁冰)」留下新意見:

    仍然係我..二趾長過笠妳好!!!!
    第一感美美..就已經先嬴得老闆垂青<--所以呀喂揀妳做老婆 嘩哈哈!!
    原來沙冰係唔駛攪拌嘅 冰箱不是冰格呀可?!
    呢個咁易整 真係搵日整下先 些些笠 33

    妳整嘢有心機嘛 我就。。。。
    我依家手指尾濕疹爛哂呀 R到出哂血 屈唔到添呀!!
    其實我超勁愛芒果架 但真係唔敢買黎食囉!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚笠好..好在KEEP EMAIL咋~D回應又無晒呀
      HEY..你又知我2趾長過公~肯定成日昅我d腳指啦(哈)
      衰啦你~我依d擺明係sell內在美啦!
      依個易整架..不過成日夠時間叉鬆~全日係屋企就最好
      點呀你? 隻手好返未? 考慮轉過d洗潔精/刺激性既用品..睇下好無d

      刪除