2016年8月16日 星期二

食譜。鮮檸酸梅薑


8月16日(星期二)~上星期日..同老闆去開街市買餸

佢見到子薑~因為佢好鐘意食"酸薑"..早幾年整過佢食

咁我又懶+整野食又睇mood~有時知佢想食又唔想整

會係醬料舖..買少少現成"酸薑"~滿足下佢就算架啦 :p

今次佢見到又叫我整比佢食~咁是但啦! 反正咁耐無整

昨日買材料~整定個"鮮檸酸梅薑"等佢隨時有得食呢

材料好簡單..製作過程其實都好簡單

之前整係用檸檬+糖~今次想改良下個味道

加多少少材料..等層次感更為豐富點

先將子薑用小刀刮表皮~好似刨節瓜既方法

再切片用鹽略醃~等子薑出水+收乾身


等收乾身既同時~可以慢慢整醃料

基本上醃料預防好~子薑都差不多乾身

除了出水..仲比之前軟身

醃料用新鮮檸檬汁, 白醋, 自家製酸梅, 糖

因為加左酸梅&白醋~糖份量比前次整既多

同埋..上次懶(無走核)~今次要用心整醃料(哈哈)


基本上醃浸1晚就食得

味道方面比較有層次~檸檬味比例佔最多

之後有白醋~又有青梅既酸果香..好開胃呢

除左淨吃酸薑~加隻皮蛋當前菜更為豐富

真係好唔錯既一個夏天開胃小吃

食譜:

[材料] 1.子薑(1斤)

[醃料] 1.檸檬(5個-榨汁)  2.酸梅(1粒-剁茸)  3.白醋(150ml)  4.糖(180g)

1. 子薑刮去表皮~切片放入隔篩..用3/4茶匙鹽略醃至乾身軟身

2. 拌勻醃料~玻璃樽放入一半子薑..倒入醃料
3. 將餘下子薑放入..再倒入醃料~放雪櫃冷藏一晚即可

P.S.

1. 甜酸度可因應個人口味~調製時自行加減份量
2. 除左自家製酸梅~亦可於南貨舖購買現成酸梅代替

2013年寫的"鮮檸酸薑"食譜 - http://yanomichung.blogspot.hk/2013/07/blog-post_5.html

4 則留言:

  1. 二樽留比我唔該 哈哈~
    午安酸薑好 整片來啦 食完車仔麵好飽~
    今次試另一間 辣菜甫都辣..但d餸就麻麻~

    請問子薑皮係咪好薄架?! 妳刮得好乾淨呀~~~~
    檸檬+白醋+青梅 woo 好開胃消滯感覺
    我居然唔覺得好酸添啊 呵呵~

    皮蛋酸薑正到無朋友啦 妳愛唔愛架?!
    我超愛皮蛋 嘩哈哈哈哈~~
    係咁..再見..唔好拉番我轉頭呀下~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 四圍笠..晚安好呀!你好嗎?
      2款都試晒啦~正喎! 實留定D比你..唔駛急!哈哈
      係呀~子薑皮好薄~就咁刮就可以啦
      哈哈哈哈~你近得我磁場多..堅食得酸呀
      得啦知啦..你超愛皮蛋~日見夜見要攬住個皮蛋!哈哈

      刪除
  2. 我都鍾意食咖!!^^
    依個組合好新鮮呵, 我都要試下先~ ^^

    回覆刪除