2016年6月13日 星期一

食譜。鮮淮山南瓜桃膠糖水


6月8日(星期三)~買左"桃膠"..諗住得閒煲糖水比老闆潤下

前一晚拎幾粒浸~因為要浸過夜..依早出去買埋其他材料

返到屋企..就煲個"鮮淮山南瓜桃膠糖水"(下午茶自己先品嚐)

用6粒"桃膠"浸過夜~第二朝可見發大了10倍

黑點經過浸透會甩掉~倒入隔篩..逐少取出輕手清淨就可以了

桃膠煮20-25分鐘就ok~花好少時間..好快有甜品食

材料亦可依個人喜好而定~有d會用木瓜/椰汁底等

材料有龍眼肉,南瓜,淮山,桃膠~唔係就老闆..我會加d南棗添

因為知佢唔鐘意南棗個味(我就好鐘意呢)~桃膠有豐富膠質

本身無味道~有d爽身又有d會軟綿綿(算似燕窩&雪蛤膏口感)

糖水質感似露~感覺好清潤..咀唇都有膠質感~味道好好

食譜(5小碗份量) :

1.桃膠(6粒)  2.龍眼肉(10粒)  3.南瓜(200g)  5.鮮淮山(300g)

6.清水(800ml)  7.庶片糖(1.5片)

1. 桃膠浸過夜..待發透~倒入隔篩..逐少取出輕手洗走黑點污濁物~隔水備用

2. 清水放入龍眼肉~滾起加入桃膠..慢火煮20分鐘
3. 南瓜及淮山去皮..洗淨..切粒~一同放煲內煮滾5分鐘
4. 關火加入庶片糖~焗一陣即可飲用

P.S.

1.淮山去皮時先戴上手套~以防黏液會刺激皮膚發癢
2.桃膠份量因應個人份量需要~可加多減少

9 則留言:

  1. 一直愛妳笠..早呀
    好忙呀.請等我~~~~~~
    但..妳可以整完來比我先~~係咁!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見你就暈笠..午安啦! 準備lunch了喎
      今日浸..聽日煲~明天DHL一煲比你啦

      刪除
  2. 一直愛妳笠~~
    得我先咁同妳講咋 嘩哈哈哈哈哈~
    桃膠之前好HIT 不過我無買呀 想清哂雪柜d嘢先!!
    叫妳整碗來啦 又唔整 呢排妳好唔聽話囉!!!!!!
    妳講到桃膠好似雪耳咁 浸完發大
    但睇妳就咁拎一粒就好似好煙韌咁 個樣好似麥芽糖咁呢~
    講開又講.妳有無睇廣告有隻叫宿一燒呀?! 排便丸來架
    之前先問妳有無食粟一燒 點解排便完改埋呢個名架 衰 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見你就暈笠..暈左好多轉啦! 哈哈
      知啦知啦..知你一直愛我啦! 收到啦!
      係呀~肥媽之前介紹過~你知HIT既..我唔會即刻跟
      所以咁岩先買黎煲下囉~都話聽日囉..正宗聾笠
      之前有食珊瑚草~覺得都有D海腥草味~所以試下依個
      無味真係最好~同埋好方便整囉
      哈哈...有呀! 1010~係啦!有食開粟一燒ma
      改個依d名真係衰! 原來我上次講錯..我like香辣味呀

      刪除
    2. 一直等妳覆笠 哈哈~
      d 字好細粒呀 以為妳叫我韓笠..原來係聾笠 哈哈~
      香辣味粟一燒正呀 下次去野餐買兩包一齊食~
      求下妳快d幫我搵d平路行啦 可以一齊行完再食飯~~~~
      依家我死得啦 前晚上家姐屋企行條樓梯 有d喘呀
      真係要練練氣咯~~~~~~~~

      刪除
    3. 一見你就覆笠..食飯未呀?
      原來你唔止聾~仲發雞盲添..哈哈
      好呀~大家發掘下路線去野餐~我個帳篷仲未開封呀! 快! 哈哈

      刪除
  3. 一直愛妳笠~~
    得我先咁同妳講咋 嘩哈哈哈哈哈~
    桃膠之前好HIT 不過我無買呀 想清哂雪柜d嘢先!!
    叫妳整碗來啦 又唔整 呢排妳好唔聽話囉!!!!!!
    妳講到桃膠好似雪耳咁 浸完發大
    但睇妳就咁拎一粒就好似好煙韌咁 個樣好似麥芽糖咁呢~
    講開又講.妳有無睇廣告有隻叫宿一燒呀?! 排便丸來架
    之前先問妳有無食粟一燒 點解排便完改埋呢個名架 衰 ><

    回覆刪除
  4. 原來桃膠唔難處理喎,好吸引~~

    回覆刪除