2016年5月25日 星期三

食譜。夜香花魚蓉羹


5月24日(星期二)~老闆拗柴..貼身照顧左佢8日

忙到無停手~依日終於返工..我有返d私人時間用

昨日買埋餸..可以係屋企hea下~近排夜香花當造

前一晚..用一半份量煮左個"節瓜夜香花魚肉湯"

知老闆like食魚羹~依晚清清地整個"夜香花魚蓉羹"

簡單有金華火腿, 比目魚柳,夜香花,芫茜,蛋白

因為魚肉清淡~所以加d金華火腿提起個鹹香味

屋企常買魚柳做儲備~三文魚柳都係常買之一

魚柳可以炸食, 用黎放湯都好方便

夜香花有清熱明目作用~通常配冬瓜/瓜類煮湯

另外..用夜香花炒蛋都好味架~揀選嫩綠飽滿..未開花為佳

2人份量..用滾湯方法煮理

我飲左一小碗..比老闆清晒~果然勁鐘意飲魚蓉羹

用粟粉埋獻~煮一陣..湯底就變成羹狀



食譜 :

1.魚柳(1條)  2.金華火腿(1片)  3.夜香花(1碗)  4.芫茜(3棵)  5.蛋白(1個)

6.粟粉(4茶匙)  7.清水(4湯匙)  8.清水(1.5L)

1. 魚柳洗淨..印去水份..切粒~用胡椒粉及少少鹽略醃

2. 金華火腿切粒~夜香花洗淨..略剪去莖~芫茜洗淨..切碎
3. 燒熱(1.5L)水~放入金華火腿略滾~加入魚柳粒滾起
4. 放入夜香花及芫茜略滾~放入胡椒粉及少許鹽作調味
5. 粟粉+清水拌勻~倒入湯中煮至羹狀
6. 最後慢慢倒入蛋白拌勻..關火~加少許麻油即成

6 則留言:

  1. 好吸引啊 mi 😍😍
    我又要飲一鍋 淡淡肉好味啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 一鍋太多啦! 我地要.......1,2,1,2食少D(哈哈)

      刪除
  2. 夜香笠早呀~~~~
    估我今朝食咩 1)米粉餐 2) 麵餐 3)吉列魚柳
    我覺得夜香好代表妳 因為我喺街市次次見到夜香花就諗起妳呢~
    請問係咩口感架 我見到咁大兜唔敢買呀~
    妳張金華火腿好似乾果咁呀 哈~
    係咁 拜拜妳條夜香尾~~~~


    回覆刪除
    回覆
    1. 四季如秋笠..夜香笠個名太幽雅啦! 哈..好在唔係倒果D啫
      我估..我估..你食米粉餐! 因為今日星期四..聽日先食吉列魚柳^^
      夜香花灼一灼就OK~口感似食薄皮既豆~淡豆角既味道
      咁快走~坐多陣先啦! 喂喂喂喂喂......

      刪除
    2. 五湖四笠早呀 超勁呀妳
      我真係尋朝食米粉餐 今朝食吉列魚柳餐呀
      本來想食麵餐 但驚太飽 所以食吉列魚柳呀~
      妳..妳..妳..妳果然係我條虫 嘩哈哈哈哈哈哈~~
      原來夜香係淡豆角味嘅 唔該哂笠妳呀 33

      刪除
    3. 知你者..莫若我啦! 笠豬子! 哈哈哈哈

      刪除