2015年5月7日 星期四

Tasmania。我們在途上


最後一篇..到我地出場!! 自駕遊首要必做

老規矩"check車"..叫老闆要好細心check

因為車程太長~好驚果個爆軚case..呆等幾個鐘

真係唔得你死! (雖然老闆識換軚..但不必要既損破都唔想囉)

check過架車好新淨..完全保養得好好(安心)


澳洲要自己入油~入完再去比錢

可以慳返好人手~其實真係好方便



老闆係Townhouse kitchen係咁八~但亮點唔係八野

知唔知係咩咩咩??? (5..4..3..2..1..)~佢係屋企都係咁架

拉開晒d櫃門..唔會關~包括衣櫃,廚櫃,雜物櫃都係囉



Launceston@準備行Cataract Gorge



Cataract Gorge@影袋鼠



Grindelwald@湖邊影鴨

佢以為有野食..一踎底就走埋黎^^



Stanley@The Nut

斜路上山~真係唔簡單..差d斷氣

上到平台~老闆就衝過去抖抖氣

環境真係極好..極鐘意



唔係講笑..超勁大風~連眼水都原粒吹走



好大風好大風~老闆急急腳走人..快到呢



Chairlift@The Nut



回程落山~真係太斜..行到膝頭有d痛



Stanley(Lunch)@Hursey Seafood

d海鷗企定定響道..乜都唔駛做~等我地走開就埋位

當然垃圾會清走晒~佢地睇下有無碎粒粒食呢^^



outside食生蠔..好在有自備用具



Burnie@示範昅企鵝

木牆設有長方形窗口位~用黎靜靜睇企鵝動態

其實唔駛睇得咁辛苦~靜靜行Boardwalk仲近仲多呢



Sheffield@畫城玩自拍





Hobart@Apartment

print定check in steps..跟指示逐一破解

老闆話好似打機過關咁(哈哈)



Salamanca Market@Free walk

講過想買抖蓬..所以老闆見親都會幫我睇睇

最終反而係Richmond買到



原來老闆影我影蘋果^^



Lunch@The Bakery Richmond

我係Tasmania見到最多人聚集既地方

座位爆滿..買野食都要排隊



Richmond Bridge@興奮到跑跳

環境好舒服~真係超級心曠神怡!!



但why? 老闆感受唔到我有幾興奮?



Bicheno@觀鯨Lookout Point



Botanical Garden@欣賞中



Bruny Island@Cape Bruny

Set機準備玩自拍





Freycient National Park@Wineglass Bay

老闆依張影得唔錯~好表達到行山徑好多大舊石



Tall Tree@Cataract Gorge

依棵樹巨嗎?  



Tall Tree@Mount Field National Park

我依棵先叫巨~樹腳都攬唔晒..仲要無限高



與巨樹心靈接觸



Mt. Wellington@感受冷風中



Mount Wellington@巧遇外星人



Bonorong Wildlife Sanctuary@餵袋鼠

依幾隻都ok..唔太粗魯~企定定等餵食



其實我出入草地已經好多次~因為d袋鼠真係好狼(哈哈)

餵餵下..最嚴重比1x隻袋鼠圍~嚇到老闆越走越遠

我話..圍我之ma! 快d影啦!(終於果d影到blur晒)

有d袋鼠..餓到會雙手捉實我隻手係咁食(好得意)



後尾餵到有d騷亂(哈)~最粗尾巴果隻好霸道

我餵緊d年幼袋鼠~佢走黎用雙腳踢走佢地

睇見都痛(陰功豬)~所以倒去地下等佢地慢慢食唔好爭



塔斯曼尼亞真係一個好好好舒服既地方

旅程中細味當地文化生活~不論環境乾淨

仲會好珍惜所有物資..循環再用/改建用途

而增加本地人..有自我發展商機既機會

人與人之間懂得互相禮讓~單睇駕駛方面

都已經同香港差天拱地~而大自然景觀

包括國家公園..野生動物~都好用心保育

超愛Tasmania~希望有機會去南極..可以重踏這片土地

4 則留言:

  1. hello yanomi,

    this is such a perfect ending of your Tasmania trip with the recap of your journey from different pictures. haha...this is the first time seeing you in so many pictures (although can't really see your face)! Thank you to Ah Wai =)

    How come those 袋鼠 were all so hungry? Didn't they have food provided to them regularly? I think I will be scare like Ah Wai too I were surrounded by those 袋鼠...

    jessee

    回覆刪除
    回覆
    1. hello jessee happy thursday^^
      哈哈! 今次真係影多左好多人像相 :)
      我估都有餵袋鼠食野~只係慣左見有人入去..就知有野食 :p
      不過真係幾狼~為食到係我身四圍烘..又撞袋又撞相機以為係野食囉..哈哈

      刪除