2014年3月24日 星期一

食譜。Lime Bar


3月18日(星期二)~早輪已經開始清倉行動

存放雪櫃已久既醬料/食材都清得8899~早幾日打開廚櫃

OH! 高粉/中粉/低粉/糯米粉/粘米粉/果凍粉/麥粉/杏仁粉等

塞爆晒成個櫃~全部開左又未用晒..又係時候要開始清清佢

加上買左新焗爐有一段時間~原來都未用黎整過焗餅類

反正屋企有青檸~一於整個"Lime Bar"做tea呢

Lime Bar跟原食譜修改左部份~原用Lemon改用Lime

批底減粉/減牛油..另加杏仁粉~餡料減去煉奶改用柚子蜜

製作過程好簡單~先焗好批底..待涼

青檸餡料都唔繁複~有整開曲奇既用料..屋企都會齊備

批底待涼後..倒入餡料再焗

話咁快..焗製完成~攪掂!!

切件後..灑上糖霜作簡單點綴

青檸味好fresh..酸中帶甜~好醒胃..令人越食越想食

批底另加入杏仁粉~口感超鬆脆..好香牛油味

一直想自己整既Lime Bar~依個真係好滿意..味道好好

雪凍第2日再食~批底都keep到脆脆..當然比即食欠少少

但感覺仲keep到新鮮度~因為我最怕食凍餅係軟腍批底果d

食譜 :

批底 :

1.低粉(80g)  2.杏仁粉(20g)  3.糖霜(25g)  4.軟化牛油(50g)  5.橄欖油(2茶匙)  6.鹽(少許)

青檸餡料 :

1. 蛋(1隻)  2.青檸(2個)  3.青檸皮(少許)  4.中粉(1茶匙)  5.baking powder(1茶匙)
6. 柚子蜜(3茶匙)   7.鹽(少許)

1. 粉類過篩..拌勻~加入牛油及橄欖油..完全揉搓成麵粉糰

2. 將麵粉糰轆薄~放入長撻模內..刺孔
3. 焗爐預熱160度~焗20分鐘..取出待涼
4. 蛋打發~青檸榨汁與其他材料拌勻~混合蛋液拌勻
5. 焗爐預熱160度~焗25分鐘..取出待涼
6. 切件及灑上糖霜即成

P.S.

1. 青檸汁與柚子蜜拌勻..可先試岩甜度~才混合其他材料

10 則留言:

  1. 青檸fresh一mimi~ 又星期一喇 呢個星期都好和暖呀 但潮濕again...又要抽抽抽 煩呢~
    我都好耐冇整甜品喇 放假成日都的唔起心肝整..好懶呢~ 所以上次經過烘焙店都唔敢買太多嘢...廢事又嘥喇 你仲有咁多粉類未用呀 咁要努力啲清清倉喇 唔係潮濕天氣好易變
    唔..唔..呢類lemon/lime甜品真係會令人再想食多件 食完完全唔會膩..但咁先死嘛 好容易會食多佐 嘿*嘿* 係喇 我都好怕雪凍佐有啲批底好淋梗加肥肥膩 驚~
    你呢個焗得好靚呀 批底望落好脆好味呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大木小木..早三早呀! 今日又開始話濕啦
      係啦..有時想整買左整1,2樣又閒置~攪到越放越多野
      好在仲未夠期~可以慢慢清下囉
      我記得你好似整過~真係好正~係囉..食唔停口好易出事! 哈哈

      刪除
  2. happy monday yanomi ^^
    你呢個批望落好香好好味咁呀,有埋食譜等我又玩下先:) 你呢個模係咩 size 呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. happy wednesday阿肥
      你就開心啦..又去玩呢~快d返黎我要睇靚相 :)
      依個模25cm呀

      刪除
  3. 二笠的 早啦 係咪好耐無見我出現呢 不過我知妳做緊咩囉 呵呵 驚唔驚 ?!
    唔好講笑 自從臭 partner 走咗之後 壓力都有 d 大 又唔可以請假玩喎 慘 ~
    我覺得 Lime 清香好多 ~
    妳呢個 lime bar 都幾易整 搵日..試下先 唔好食妳就知味道 哈哈 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 濕笠三..早呀! 知你忙..少出現啦! 哈哈
      車~我夠知你做咩囉~你驚唔驚先?
      依個好易整架~唔好食係咩味道? 嘩哈哈哈哈

      刪除
  4. hi yanomi,
    呢個我must try..已經bookmark左! 坊間食果d呢...d味道唔得自然唔得真...有時衰起上黎會有藥水味...有時又覺得佢地加得太多香精...你個悠閒corner位真係正...齋睇都覺relax :)

    回覆刪除
    回覆
    1. hello soning..
      多謝你對個lime bar有興趣~真係越食越想食..哈哈
      係呀~出面有d用色素個味好假~自己整一定用返原材料
      多謝呀..個茶几位置真係唔錯呀 :p

      刪除