2013年1月9日 星期三

食譜。迷你牛角包



平時閒日出去買餸~如果唔係太肚餓的話

我都鐘意買"迷你包包"..當brunch/tea time食

鐘意size細細..食完唔太飽~又可以一次揀幾款^^

但酥皮麵包類~我比較少揀食(除左間中去意粉屋飲"酥皮湯"外)

因為較肥..自己會盡量少吃~阿喂就鐘意食"牛角酥"

不過佢次次想食~我自然反應會彈句.."好~肥~架"

所以整整下..依家佢都好少話想食"牛角酥"囉:p
(但如果去法國旅行的話~我會食當地既"牛角包"架)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
依日好想自己整"迷你包包"~下午返去動手

發酵+焗埋..剛好食飯時間~所以最終用黎伴意粉

加上阿喂未食過我整既包包~都想佢試下^^

依日整左兩款~其中一款係"迷你牛角包"


卷"牛角包"既方法好簡單~我無用剪裁方法

只係將麵糰碌成長方型~將兩邊斜摺成長三角型

再略碌薄..然後卷上~向內屈成彎彎牛角型即可

"牛角酥"我絕少食~加上唔健康..唔會整比阿喂/家人食

所以整"牛角包"都好唔錯呢~牛角型但包包口感

今次試玩噴水~表面果然好脆..入面係軟彈的

原定食譜份量~可以整到四個"迷你牛角包"

不過我將一半麵糰~整左另一款迷你包包^^

食譜 : 1. 高粉-70g   2. 低粉-10g  3.鹽-1/4茶匙   4. 乾酵母-1/2茶匙
5. 水-40ml   6. 橄欖油-1茶匙   7. 蛋液-適量   8. 即食芝麻-適量

1. 乾酵母+水拌勻..待用
2. 高粉+低粉+鹽拌勻~加入"酵母水"完全拌勻..搓至起筋成麵粉糰
3. 大碗倒入橄欖油~放入麵粉糰..兩面沾上橄欖油~用保鮮紙封口..發酵至2倍大
4. 將麵粉糰按壓出空氣..搓滑麵糰~分成四份
5. 每份麵糰碌成薄長方型~將兩邊斜摺成長三角型..再碌薄
6. 由闊身的三角上方..卷至尾尖部份~向內彎曲成牛角型..閒置20分鐘
7. 掃上蛋液及灑上芝麻~預熱焗爐..焗25分鐘即成

P.S.
1. 利用噴水方法~可令麵包表層好似法包咁脆硬感
2. 焗爐預熱後..先於空爐噴一次水~才放入"迷你牛角包"
3. 焗兩分鐘後..再在包面噴一次水即可
4. 另外..亦可在焗前於包面噴一次水~直接放入爐焗即可
(此款包不一定要噴水~純粹個人試驗口感而已)

沒有留言:

張貼留言