2012年9月7日 星期五

Pest Control。驅蟲器


8月26日(星期六)~早排同媽媽傾開電話

講開最敏感既話題"巨強"=.="~大家都話吽風特別多

今年仲咁多風暴~落雨+濕濕笠笠又焗熱..真係仲更加多呢

上月有晚作打風ma~同阿喂睇睇下電視..突然有飛巨強入宅

果晚真係人都癲~嚇到我出晒汗..好似剛沖完涼未抹身咁濕=.="

好在阿喂係道咋~唔係我都唔知點算(精神分析學黎講..依種都係"恐懼症")

媽媽講佢地屋企都係~吽風多左飛巨強入宅(嚇到妹妹"雞飛貓走"..哈)

原本我買左d"巨強粉"比佢地用~咁岩早排佢地行開百貨公司

話見有部電磁波頻機..專門係用黎驅蟲~所以就買黎試試喎^^

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

昨日(星期五)返娘家~順便諗住睇下部"驅蟲器"

聽媽媽講..插左部機~頭一星期(如果)屋企有巨強會走晒出黎

果然佢話頭3日都有囉~加上佢地慣開廚房窗仲多啦
(我屋企試過2次巨強入宅..都係由廚房+洗手間窗走入黎~所以依家完全唔開~連渠口都封埋)

睇完依日就急急拉阿喂去買~依隻係"專業版"(季節性飛蟻不適用)

原理其實係利用電磁頻率(地震)及聲頻去驅蟲

震頻仲可以穿牆過壁~"專業版"覆蓋範圍有5000呎(勁!!)

有效對抗既昆蟲種類~明顯比"家居版"多d添

不含化學原料及危險裝置~唔會對兒童,寵物產生不良影響

操作非常簡單~只要定期轉頻率就可以了(頻率變動可令昆蟲冇從適應)

耗電量仲非常低(每月$3)

"TEST"按鍵..主要測試部機係咪運作正常

按鍵有聲=正常..無聲=已耗盡~"專業版"一般可以用到10年

有左依部機..心理上屋企好似有個金鋼保護罩

昆蟲速速遠離我5000呎範圍內~煞!!!

娘家買左"家居版"~覆蓋範圍2500呎~有效驅走4類昆蟲
(佢地主要驅巨強~無我咁神經質..要買個強大既"專業版"鎮宅)

"家居版"比"專業版"細部好多~所以好慳位

阿喂本身好惹蚊~之前係手機裝過一個"驅蚊app"

上次去野餐試用~點知音頻好弱..d蚊唔走又唔驚=.="

我本身係信"音頻"可以驅蚊~所以今次買開驅蟲器

阿喂就留意到部"隨身驅蚊器"~所以又買埋囉^^

有3種音頻調較選擇(室內,戶外,叢林區)
(我同阿喂不約而同都話~如果"叢林區"..南幽島既view point試就最正~因為多蚊到好恐怖)

男人/大人當錶帶..好似怪怪地~所以配條電話繩

隨身fing住帶~就比較無咁怪^^

另外..依隻"Bio Kill"~我已經keep住用左10年

效用真係好好~雖然有部驅蟲器~但我都會繼續用呢

P.S.
此等產與我並無任何利益關係..亦不涉及宣傳性質~純粹作為用家身份
而我本身係blog亦只會分享"實際性" + "有效用性"既產品給大家參考
如果大家有興趣..不妨去百貨公司睇睇~再衡量是否適合個人需要

56 則留言:

  1. 多謝分享, 正考慮買 Pest Control驅蟲器, 你用左幾年, 是否都滿意? THANKS

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好! 今年剛換了第2部(2000),暫時都滿意
      佢好似出左部新機,是娘家用果款轉了款呢

      刪除
  2. 請問我用緊Pest control 2000 ,但發覺機身會熱熱地?係米正常?謝謝各位解答。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你好! 你可以按TEST制..如果佢V聲係好順暢+大聲=正常
      如果按TEST制出現窒窒下就要維修了

      刪除
  4. 考慮會買這款驅蟲器,但想請問對付細細隻、行得好快那種德國蟑螂有效嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok架~佢入左個範圍..會震到佢行動慢好多
      再視乎佢頑唔頑強~基本上過幾個鐘至1日..佢就會死

      刪除
    2. 多謝回覆啊~ 乜會整得死佢地㗎?我以為只係令佢地不安走人咋!
      另外,想問知唔知對兔仔有冇影響呢?唔該

      刪除
    3. 死架! 開頭用..磁場波會震晒佢地出黎
      走唔切..就震死晒佢地~條屍好似抽乾晒水份咁(脆身的)
      對動物無影響~娘家有養貓一直用開~完全無問題
      主要針對昆蟲~上年見過屋企LIFT口有隻巨強走左入震波範圍內
      HOLD左佢活動能力..行得超勁慢~我2小時後回家~佢都比屋企部機震死左

      刪除
  5. 這部是否叫pest contro 2000專業版,我見千色店有,但個图有D不同呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀! 你看的是否多個外盒包裝?

      刪除
    2. 剛買了一部2000,可驅米奇嗎?要調較什麼頻率?thx

      刪除
  6. 可否提供Pestcontrol 2000專業版的中文說明(就是主機旁邊的制選擇是什麼)?因買給岳母用,她不懂英文,跟她解釋了幾次也不了解⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思! 因為剛外遊回港遲覆你了
      機身旁的其實主要是音波頻率(高/低)及範圍,建議你為外母先調較就可以了
      雖然佢建議隔一段日子調一調,但我現在都懶..沒定時調較..但都沒影響 :p
      (明白啊! 我教奶奶用電器都一樣,教了超多次..佢依然不停問,所以我較了就叫她不用攪直接用就可以了 :p)

      刪除
  7. 我想問吓呢部pest contro 能否驅到蚊嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 驅蚊應該唔係主力功能,不過屋企近年係少左蚊
      但唔知係部機ok,定因為出面定期蚊左蚊水
      所以如果主力驅蚊,應該未必有太好功效

      刪除
  8. 請問如果主力驅蚊, 應該用邊隻好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得主力驅蚊成效不大,有無考慮試裝紗窗?

      刪除
  9. 請問有無人用來驅老鼠,效果可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2000依款佢話可以,但因未試過有老鼠出沒..所以唔肯定成效

      刪除
  10. 上網搵左好耐都搵唔到點測試部機係咪有效嘅説明書,好在搵到你個page,解得好清楚����
    以前住深水埗,樓下係酒樓、又對住後巷,但都無老鼠曱甴,全靠長開依部機

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪留言! 聽到你咁講就好了
      真係最怕有昆蟲入宅,依家我用上2部..日日堅安心 :p

      刪除
  11. 你好!我今日買左Pest Control 2000専業版、部機有3粒燈請問係代表咩?因為最低果粒長期紅色、但搵極説明書都寫係代表咩問題・・・

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好! 3粒燈..分別綠綠紅,2綠長期著的,紅色會閃爍! 著了=正常。
      你指紅色長期著..我就唔肯定是否現在改良了,最緊要按"TEST"佢個音頻流暢
      無沙聲/窒窒下都是正常。
      你可以打去代理問問長紅是否新一代,因為我的2部分別是2017年&2019年買的

      刪除
    2. 謝謝你的回覆〜!我睇清楚原來我都係2綠燈長期著,紅色會閃爍的、Test掣非常響亮、多謝你呀〜

      刪除
  12. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  13. 已買了一部,好擔心影響三隻貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我娘家有貓貓..他們比我更早使用依款機 :)

      刪除
  14. 你好,我都先後買左兩部。先果部插喺廳,後果部見廚房出現頑強德國小強就插廚房,不過係手肘水平。唔知點解廚房果部越黎越大聲,廳房都聽到。但set左好多不同頻率都係好嘈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好! 之前我廳果部都有同樣情況,打去問過..佢話有部份正常有聲。我聽到係好似蟋蟀叫聲咁囉。之後將2部機交換插,過一排又無左聲。到依家都無聲了。我廚房果部仲高..因為插頭差不多頭部位置。唔一定要接近地下,D衰強會爬上廚櫃頂 :p

      刪除
    2. 謝謝你,我再試多次兩部機交換插🙏🏻感謝你!

      刪除
    3. 唔客氣! 我有佢個公司電話(28383383)
      之前我打過去問野,有位男負責人叫何生,你睇下如果再有問題,試下打去問問,希望幫到你。

      刪除
  15. 你好!請問用了後,是否沒有四腳蛇(炎蛇)出末?謝謝🙏🏻。我好怕炎蛇

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨你好! 我好間中(約幾年)都有一條四腳蛇入屋
      不過我無理佢地,佢地好快都會走。

      刪除
  16. 我屋企部機都係噠噠聲,之前係無聲,什麼方法都試過都係有聲,請問有方法令到佢冇聲嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好! 我之前都試過,但過左一排佢又無左聲
      你可以按TEST制..如果佢V聲係好順暢+大聲=正常
      如果按TEST制..出現窒窒下就要維修了
      或者你都可以打去依間公司問問,電話(28383383)

      刪除
  17. 你好,想問是否要長插住先有用?

    回覆刪除
  18. 你好 我想問對付蟑螂用高頻,但是頻率用變動好 或固定好??

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有是否長期噠噠聲最好?

      刪除
    2. 早晨你好! 我2個制都選用上格(VAR & HIGH),變動頻率好D。噠噠聲正常係無的。但我有一部早年都有噠噠聲,但一段時間後..到現在都消失了! 你間中按頂部"TEST"制..約5-10秒,測試部機性能。聲音好流暢..就正常了。噠噠聲可以不理會。

      刪除
    3. 🙏🙏 因為我試過用變動頻率,竟然發覺有蟑螂出黎生蛋,暫時轉了固定,如變動好就轉返變動!

      刪除
    4. 有可能我一部固定 另一部變動有關

      刪除
    5. 勁恐怖! 見到佢出黎生蛋。不過通常生蛋都係飛入屋,娘家都係咁既情況囉! 如果新用要比一段時間先無。希望部機幫到你啦! :)

      刪除
  19. 本身已用了咗好耐,不過一直較錯低頻,當發現家裡蟑螂越來越多就決心封閉廚房水渠位,就開返高頻,但未清潔要用用固定或變動頻率會好d,希望專業版可以幫到我,我試過佢其他系列都驅唔到蟑螂

    回覆刪除
  20. 我都用咗超過十五年。我覺得有效。
    最初買咗一部放在廳,廚房會有曱甴。放在廚房廳就有曱甴。
    後來買多一部,廳同廚房各一部就好好多。
    但間中會出現一隻,可能是天氣變從外面入屋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..我依家都係2部,同你一樣..有效既
      同埋..好認同你講最尾果句,用左之後我堅少見有昆蟲
      係有時佢地盲中中..入左屋。反而lift口見過d昆蟲
      都被部機影響致死,所以的確係有效用

      刪除
    2. 希望可以幫到我啦 你地係咪長期用變動頻率? 近排好似少咗,間中先見到一兩隻小小強,我返工時較長期發8聲~

      刪除
    3. 係呀..我冇轉lu! 一來懶..又驚唔記得轉返。反正依家控制到冇..就由佢囉。
      屋企大門..我仲痴左有毛既隔音門貼,可以更加預防走入屋
      不過你可以留意下廚房櫃內既牆身有無破裂。因為之前我試過
      有段時間屋企突然每晚都有好多小小強,雖然部機都會震死部份
      但真係晚晚都有,先發現原來牆身有破裂...佢地由外牆走入來仲生蛋
      最終用修牆補封晒所有破裂,就真係無再發生同樣事情囉

      刪除
  21. 瞓之前較返唔會噠噠聲,但係頻率會Set死變動~

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇怪..我有一部..噠噠下就冇左。但按test係運作正常
      如果你覺得問題嚴重,可以試下打去公司問問,電話(28383383)
      之前我都有問過維修保養事宜

      刪除
    2. 因為佢左上角有個掣可以較間斷和連續 問斷可以發聲

      刪除
    3. 說明書話間斷可令害蟲無所適從 但係會有噠噠聲,所以我瞓前會較返連續~

      刪除
    4. 哦!明白晒..原來你講依種聲。因為之前好多人發現有唔正常噠噠聲..有d似蟋蟀聲咁呢 :)
      我都唔記得有依個功能 :p

      刪除