2019年3月28日 星期四

阿聯酋自駕遊。Ajman UAE(Seascape Restuarant & Ajman Fish Market)


2019年3月12日 - 3月23日 (阿聯酋自駕遊12天之旅)

3月12日(星期二..Day 1)~落機後..換完錢就去酒店check in

係酒店hea到夜晚..先出去食飯~好幸運! 依幾日住係Ajman

咁岩揀到既心水餐廳都好近酒店~車程短..有d步行都得(非常方便)

是日晚餐.."Wyndham Garden Hotel。Seascape Restuarant"


海鮮即點即報價即燒

點好食物後..送上前菜,醬料及烤包
當地既烤包..超好味! 好烤香..有實在咬口
地道燒魚
醬料中有番茄及椒類..帶微酸+少辣~味道好吸引

燒烤時間剛好~肉質鮮嫩有肉汁..完全無過火過老
芝士燒焗龍蝦(約1.5kg)
 芝士料非常足..味道好香好正好好味
沾滿芝士醬既龍蝦肉~入口啖啖肉..肉質鮮嫩彈牙(依然勁回味)
海鮮意粉

意粉軟硬度適中~但醬汁好稀+無味..什錦海鮮料麻麻地
菠蘿汁& Lemonade..微甜岩我飲~老闆就話唔夠甜

整體環境舒適有氣氛~燒海鮮非常出色~意粉唔掂!

服務好好+有禮貌~每個月都會有唔同優惠

3月餐飲就做半價優惠..好抵食!(總消費:AED155..約HK$330)
******
3月13日(星期三..Day 2)~酒店床雖然比較軟彈..但都瞓得唔錯

07:15起身..hea陣出去海濱跑步~跑完返酒店梳洗好..出發行程

是日午餐.."Ajman Fish Market。SOUQ Al Samak Restuarant"

先參觀當地魚市場..之後買海鮮~拎去食店煮理
 魚市場有幾間食店~部份只做外賣..亦有堂食+外賣
如果晨晨晨早黎到~應該睇到海鮮交易情況
魚市場內部..除左魚檔仲有蔬菜檔



買完海鮮..去清潔部代洗+劏魚~之後拎去食店煮理
燒蟹 & 燒蜆
當地既蜆真係好正~充滿鹹海鮮味帶蜆甘香
燒魚..同樣燒得剛好~肉質嫩..調味就無昨晚咁豐富

幾款燒海鮮~簡單用黃薑粉..鹽等及其他香料作調味
燒大虎蝦..當地既蝦類又係超正! 啖啖肉..肉質又彈牙

整體海鮮好新鮮~食店服務都好唔錯! 可能放飯關係

原本我地坐出面大堂~後尾安排我地坐隔離玻璃內室

可能當地人對我地好好奇~有時望我地好似望怪物咁

所以店老闆將我地分隔去內室..完全屬於我地既私人空間(哈哈)
(海鮮食材AED75 & 代煮+3支汽水AED31)(總消費 :AED106..約HK$226)
魚市場對面有間清真寺~附近好多車位+好方便泊車

 (待續)

沒有留言:

張貼留言