2016年12月23日 星期五

Handmade。Body Butter


[甜橙滋潤沐浴露。用後感 ]


上篇DIY既"沐浴露"~用左11日..想再分享下用後感

開頭沐浴露比較水狀~大約第5日..開始見到凝固

由於椰子油皂既關係~天氣凍..都有影響凝固效果

係老闆發現凝固呢~因為有水份..凝固後質感變gel狀

之前提住老闆泡沫唔會太多~但用起上黎..又比預期多

甜橙香味..真係好fresh好舒服~用後皮膚潔淨又不拉緊

但下次再整..會試下減少水份比例~睇下加快凝固效果
(估唔到老闆真係有用心去用,仲會同我講返點點點呢^^)

* * * * * * * * * *

今次DIY另一款..又係日日會用既"Body Butter"

每次沖完涼..抹乾身體後~待仲有水份..即時搽潤膚用品

有效鎖水補濕及滋潤皮膚~令皮膚唔會出現痕癢/乾燥情況

皮膚除左補水..其實補油都好緊要~要讓身體水份/油脂平均

皮膚自然有亮澤飽滿感~當然夏天/冬天所用既成份唔同

夏天要用較輕油感既潤膚用品~冬天就要重油一點呢

依款"Body Butter"..簡單用4種材料就攪掂




量好份量..先隔水溶解

昨日有成21度~所以唔知要等幾耐先凝固

唔駛急..最緊要快! 待涼後..再放入冰箱

唔駛10分鐘..已經見到有一半凝固了

再加入純香薰精油~隨個人喜好..我揀用薰衣草味

拌勻後..再打發

打到企身變成cream狀..攪掂!

除左之前既潤唇膏..body butter都係一個好好既小禮物


油脂會因應氣溫而變化~昨日天氣熱熱地..質感似吉士醬

但到夜晚..約十幾度氣溫~就變左娥羅納英質感

以往買用既"Body Butter"~成份比較重膏感

依款就似"牛油"~遇熱力會即溶化成油脂

油份豐富..好易吸收~昨日下午試用..天氣+皮膚唔算乾燥

感覺似夏天搽左厚身既防曬一樣~反面夜晚沖涼後試

天氣較凍+乾了點..比下午快吸收~皮膚係柔軟潤澤

咁我d皮膚其實又唔算好乾~所以夜晚再搵老闆試用

佢話好潤..表面有油份但唔算笠~但可可脂味ma ma地

我反而再細心睇睇d皮膚組織~係比以前細緻滑左

同埋..我習慣沖完涼~會用厚厚潤膚膏搽腳再穿襪

臨瞓前再厚搽一次手+腳~整晚就可以keep住滋潤

依個成份岩冬天+乾燥天氣~暖一點..再研究body cream


製作方法(約350g) :

1.乳木果脂(60ml)  2.可可脂(60ml)  3.甜杏仁油(60ml)  4.純香薰精油(20滴)

1. 乳木果脂+可可脂+甜杏仁油..隔水煮溶
2. 待涼後..放入冰箱冷藏10分鐘~至半凝固狀態
3. 加入純香薰精油..拌勻~再打發至企身cream狀..入樽即成

P.S.
1. body butter會因應氣溫而變化,夏天可能出現溶化..放雪櫃凝固即可
2. 如果皮膚唔算太乾燥,用作腳部護理都非常適合(腳部護理都好重要呢)
3. 唔用可可脂,轉用椰子油亦可
4. 搽完身體..手掌覺得太油感,可以順便搽髮尾..效果又係好好

4 則留言:

  1. 原來做法不難呢~~有機會要一試^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確唔難,但要用得慣全油感=溶化牛油狀呢^^

      刪除
  2. 五夠妳玩笠 哈哈 呢個名都改到 勁呀呢~~~~~~

    "唔駛急..最緊要快! 待涼後..再放入冰箱"
    笑死我 哈哈 成日話呀喂咩都要快 妳咪一樣 呵呵~
    呢篇如果唔睇文字 真係以為妳整蛋糕呀~

    我覺得DIY 潤唇膏比較大工程d 妳覺得呢?!
    呢個仲只係4種材料都好方便 等我得閒又再睇下妳點整先 TKS 笠~

    回覆刪除
    回覆
    1. 四圍笠..早呀! 最勁你啦! 哈哈哈哈
      衰..有D野係要夠做架ma~阿喂係唔正常既急咋(哈哈)
      我都覺得似整cake~不過唔駛焗囉(奸笑)
      都唔係呀! 其實要整真係好易好簡單~睇下用唔用得慣囉

      刪除