2016年9月29日 星期四

馬爾代夫(Maldives)。OBLU By Atmosphere at Helengeli


9月17日- 9月22日 (6D4N 馬爾代夫之旅)

決定去馬爾代夫..就開始揀酒店~見好多新開幕Villa

部份價錢..相對平價左~我地同樣先篩選All Inclusive

當中最緊要..包埋酒水~因為唔包酒..當地飲酒好貴

由其我地飲酒多過食飯~渡假唔飲酒..真係比死更難受(哈哈)

其次篩選..房間要白色為主+可以直接由房間行落海域

今次揀"OBLU By Atmosphere at Helengeli (6D4N Package)"

Resort係2015年11月1日開幕~感覺新d..價錢都好抵玩

整體屬悠閒渡假性質~同住"Adaaran Prestige Vadoo"唔同

簡單比較兩者分別 :
[Transfer交通]
Vadoo : Speedboat (15 mins)
Oblu   : Speedboat (1 hr)

[環境]
Vadoo : 圍島沙灘及有腰果形白淺灘,多魚群,風平浪靜,氣氛浪漫
Oblu   : 圍島沙灘,大浪,有不同種類魚..但唔多,氣氛悠閒輕鬆渡假

[房間]
Vadoo : Water Pool Villa (91 sqm,wifi..空間感大,以木材設計為主,觀景一流)
Oblu   : Lagoon Pool Villa (77 sqm,wifi..洗手間空間感比房間大,設計清雅,觀景一流)

[餐飲]
Vadoo : 全包自選餐,每日不同款式,講究食物水準及精心擺設,有專屬服務員照顧
Oblu   : 全包自助餐,每餐有部份食物會轉款式,食物水準都ok

[服務]
Vadoo : 有管家服務,及專人帶領介紹全島環境及設施
            (服務員..貼心,細心,溫馨,有禮貌,有笑容,為客人製造驚喜)
Oblu   : 無管家服務,同一般酒店服務一樣
            (服務員..有禮貌,有笑容)

* * * * * * * * * *
房種..揀入住"Lagoon Villa with Pool"

好鐘意外圍雪白..好簡潔清麗~旁邊有植物佈置

感覺好園林..清新..大自然~好舒服!



通常去旅行..由揀酒店(位置)到房間~都會睇埋官網介紹

好多時睇中左..覺得好靚好吸引~我決定揀住果間呢

神奇事就發生! 上天通常安排官網介紹果間房比我地

因為放得上官網宣傳既房間~一定係搵最靚果間ma

所以好感恩! 每次自由行都住到靚房~依間觀景都好好
房間好乾淨..清雅

夜晚開少少冷氣+風扇瞓..好舒服

旁邊有張悠閒梳化座
床尾位置~左邊木門..係大門入口



兩旁衣櫃連mini bar+雪櫃~中間木門..通住洗手間


洗手間連露天淋浴..地方好大

屋企慣左照顧植物~去到都唔抵得頸

見泥土太乾旱~都有淋下水比d植物
每邊一個洗面盆..唔駛爭用





好攪笑! 老闆第一次問我 : 間房有無料到? 
(心諗..同你講有~肯定晚晚心慌慌! 其實佢又接觸唔到..知黎做咩喎?
不過我又衰既~有d酒店真係有..check out果日會即刻同佢講囉! 哈哈)
依幾日好好瞓~但想瞓多d都唔得

因為老闆話明"唔准瞓晏覺"(oh)
mini bar有咖啡/茶..2支大水供應
雪櫃飲品都係free..每日會refill及清潔房間2次
馬爾代夫唔准帶酒入境~check到會keep係海關

走果日先可以拎~所以我地將白酒..倒入果汁盒

上次都係咁做~雖然resort包酒..但要係餐廳飲

有時想舒舒服服係房飲~唯有用依個轉移方法(噓)
帶埋部份baby笠買既零食去~但都食唔晒

"杯麵"係老闆指定"江湖救急"~估唔到最尾果日大派用場
好! 出露台睇睇
"POOL" 5.5sqm..比預期大~水深到心口位置

因為唔准瞓晏覺..有晚真係超攰到呢

係沙灘椅..吹海風+睇睇下星星~瞓著左好耐

吹到個身都開始麻痺~唔知幾點..老闆話準備瞓

佢係玻璃門問我:係咪係出面瞓? 想鎖我係露台(衰)
潮退水位到腳眼~水漲到胸口..但真係好大浪




係房飲酒..真係好寫意
每日望天打卦~睇住薄薄既煙雲慢慢飄過

望下天..又望下海~有魔鬼魚
 "鯊魚BB"..最細通常2呎~見過有d大少少既3呎
除左大魚群~最多係大青衣魚+珊瑚魚 

每晚會有碟"甜品"放係房

如果純渡假性質~依間整體都好抵住

但慶祝Honeymoon..就最好選擇其他呢
(待續)

參考資料 :
1. OBLU - http://www.oblu-helengeli.com/
2. Adaaran Prestige Vadoo - http://www.adaaran.com/prestigevadoo/

9 則留言:

  1. Wow .... 超級無敵霹靂勁mi 啊 咁都唸到
    果然宇宙之最 嘩哈
    果汁啊果汁 果汁強啊 哈哈哈哈

    渡假唔飲酒 真係比死更難受 +100 嘩哈哈哈
    房間白色主題 又 +1
    要直接跳海 都係+1
    yeah~~~~~~|

    回覆刪除
    回覆
    1. hello細表..早呀!
      yeah! 轉移方法真係好好用呀
      第日去大馬可以再拎多d黎..哈哈哈哈!
      去其他國家又好實用
      真係囉..渡假唔飲酒 真係比死更難受(奸笑)
      哈哈哈哈..好多+1~~~~~~~~~~~~yeah!

      刪除
  2. 超大, 好舒服~ ^^
    N 年前都去過馬爾代夫, 真係坐係沙灘望住過海, 個腦一片空白.. 好舒服~ 而家仍然好懷念... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意靜靜地坐住睇海景~真係人都放鬆好多
      依家馬代好多酒店做渡假性質~相對價錢平左好多
      你考慮再去懷緬一下呢

      刪除
  3. 三之笠 嘩哈哈哈哈哈哈哈 妳諗起咩啊?!
    識妳廿年有多 妳終於承認 "由其我地飲酒多過食飯~渡假唔飲酒..真係比死更難受"
    外圍雪白 感覺真係舒服好多~
    我成日唔記得問 兩對門都係可以直接入妳地間房嗎?!
    地方咁大 突然覺得部電視機好細咁 哈哈~
    洗手間超級大呀 其實需唔需要咁大呢?!
    我覺得將d地方起埋個pool仲正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三笠 食完米線好飽呀 抖陣就PACK箱 妳之後見我唔到架喇~~~~
      呀喂無啦啦問間房有無料到? 真係好想答話有 嚇下佢都好 哈哈~
      又或是妳個樣突然變到好認真 答佢唔好問 佢肯定全程心不在焉
      好玩呀 嘩哈哈哈哈~
      我會走果日先講 始終一個驚好過兩個驚 係咪先?!
      呀喂話明唔准瞓晏覺好搞笑 好細路仔咁~~~~
      馬代唔准帶酒入境 會keep到走果日先可以拎 咁好好丫 好過充公嘛~
      我問小奧呢兩支係咪果汁?! 佢話: 裝酒家嘛
      仲諗住佢唔知 點知佢話呀喂同佢講咗啦 哈哈~

      刪除
    2. 仍然係我呀~~~~頂 又無咗個留言..妳識做啦~~~~
      一見到個POOL就笑啦 衰喂果晚串我呀
      話個池好細 轉個身架咋 好記得佢做埋嘅動作添
      要是妳唔記得 我做比妳睇 連小奧都話以為真係個POOL咁細呀~~
      佢係玻璃門問我:係咪係出面瞓? --> 衰喂 真係無句好 哈哈~
      平時坐船見到大浪都驚 何況游水~~~~
      望下天又望下海 再加埋杯酒 爽呀~~~~
      睇完妳又海又雲嘅相 開始有D想瞓覺 哈哈~~~~~~

      刪除
    3. 三之笠..諗起你囉! 唔係仲有邊個呀?哈哈
      大門口係分別2間獨立屋呢~我地係其中一間
      唔係講笑~個電話真係放得好危險.太大風幾驚吹跌
      係啦! 洗手間真係細D都得啦~出面大D先對

      OH..唔怪之得你要食米線啦~原來要PACK箱..辛苦!
      阿喂攪笑啦~真係未試過咁問~你知啦..佢又唔係勇過人
      有都唔講啦~比佢知肯定成個假期心慌慌

      刪除
    4. 阿喂好變態就真呀~唔比人午睡都有既
      大佬..如果攰無精神同佢玩啦~攰到浮浮下沉底就死得
      唔夠精神又好易病ma~真係呢..佢好鐘意精神虐待我架
      哈哈~buddy果然好記住buddy講野喎!小奧咁好記性
      yeah..記得呀笠~依個pool唔細架~佢特別要誇張既
      我都記得佢個動作~哈哈哈哈!

      刪除