2016年9月27日 星期二

銅鑼灣。E Molto Buono


9月25日(星期日)~老闆聽日生日..原本諗住

等佢收工直接去食生日飯~不過佢話唔想食完太夜

星期二又要早返工~咁是但囉! 提早一日同佢慶祝

去旅行前..其實已經搵定間餐廳~見食評好唔錯又有情調

好! 就決定同老闆去"銅鑼灣 - E Molto Buono"慶生吧

* * * * * * * * * *

餐廳環境幽靜~安坐後..侍應先逐項為我地講解食物款式

待我地決定後..再為我地落order~服務非常細心+貼心

開心既日子..開支酒慶祝下吧~侍應問問我地要求

介紹左一款..試飲後不錯~就直接點支"Double Bay"($368)
入口清爽..唔會太甜~有果香又唔dry(好飲)
即焗麵包(三款)~"墨汁芝麻包"外微脆內軟綿..面層芝麻粒好香

中間果款"香草包"..比前款脆身~香草味突出

最尾係"芝士脆片"~鹹香芝士味..非常香脆可口

實在太好味! 連老闆一般like麵包..都encore多一客
Starter(三款)~其中一款係牛肉..所以揀其餘二款試試

"輕煎日本北海道帶子。柚子乳酪凍配法國黑魚子"

每款食物上檯後~侍應都會再講解一次..同時建議食法
先品嚐半粒"柚子乳酪"..開開胃

濃厚乳酪味~質感有彈性~微酸微甜..好開胃
輕煎帶子..熟度剛好~焦香帶鮮甜味~肉質豐厚

底層有塊脆餅~夾雜其他食材同吃

魚子好鹹香~配搭溫室豆苗及車厘茄..好夾


最尾食埋半粒乳酪..又再次開開胃


"挪威煙三文魚。香芒合桃青瓜卷配血橙薄荷汁"

伴碟醬汁都非常講究~有不同層次芥末醬味道
餐廳會依唔同季節製作菜單~依家仲係夏天主題

所以食材除左Green~食物都會比較清新感覺

中間血橙薄荷汁好開胃~甜甜地又帶點薄荷香
青瓜片好薄身~卷物配搭薄荷汁/芥末醬有唔同感覺

但味道一致..都係非常清新好味
Soup(二款)..分別有凍湯/熱湯

老闆聽介紹時..已經鎖定要飲熱湯

"法國夏季黑松露。配鮮雜菌清湯"

送上檯後..侍應再倒入熱湯
有中式清燉感覺~清湯中菇菌味都濃香
碟邊灑上松露粉~讓客人隨個人喜好..加入清湯同飲
屋企唔會有凍湯出現~所以我要個凍湯

"蟹肉牛油果青豆凍湯"
顏色好靚..質感豐厚~青豆茸濃郁..湯內夾雜牛油果粒粒

蟹肉份量好多~湯算係室溫冷少少..蟹肉就好凍感

味道同樣清新~依個湯都好快飽肚~伴上脆捧好香好味
Entree(二款)..我地唔食鵝肝~所以大家選擇同一款

"焗釀美國蠔肉配西班牙辣肉腸忌廉酥皮盒"
酥皮盒內有2隻蠔肉..用辣肉腸煮忌廉做醬汁

皮層酥鬆..唔油膩~忌廉汁帶鹹香又有甜洋蔥味

酥皮盒份量都好大~食完其實真係已經飽晒
有蠔鮮味..但口感係粉蠔
未食主菜已經好飽~侍應送上"番石榴雪葩"(再開開胃+消滯)

番石榴味好出好香甜~微酸帶甜又冰凍..好開胃

杯邊繞上果醬..美美的~伴雪葩吃還多份果甜味
Main Course(五款)..有牛(x2), 羊(x1)~所以得2個選擇

"香煎波士頓龍蝦。配龍蝦湯嫩菠菜意大利飯"($660)
肉質有彈性..有鮮味~蚶都細心去埋殼..方便易食
飯粒脹卜卜有咬口~醬汁濃郁..龍蝦汁味濃

我覺得鹹左少少~老闆就話ok
"開心果仁麵包糠配牛油果醬。焗鱈魚"($660)
份量都好大..魚件夠厚身~蔬菜料豐富
魚肉好新鮮~皮層焦香脆口..肉質非常嫩滑有肉汁

我食左依舊..已經食唔落~反正老闆like食魚..由他慢慢吃吧
食完主菜..侍應送上"茉莉玫瑰花茶"~好香..飲完好舒服
訂檯既時候~同餐廳交代..甜品寫上字句

侍應送黎既時候~估唔到仲唱生日歌

見老闆笑得好含蓄~好似好怕羞又尷尬咁(哈哈)

之後再為我地影張即影即有..送為紀念
面層係蛋黃吉士醬..下層係拿破崙脆片~外型整到好似粟米

其實味道唔錯~好香蛋黃味..質感滑~不過我唔like食吉士醬

所以試左少少..其他無食~底層脆片又係好酥鬆脆口
"法式燉蛋配柚子醬"
燉蛋質感軟滑..奶味重唔太甜~整體餐廳環境好舒服

播放輕音樂令人好放鬆~慢吃3小時的一頓晚餐好寫意

服務非常有禮貌..細心又貼心~食物水準好好(總消費:$1857)

昨日餐廳whatsapp我~希望晚餐令到我地enjoy+滿意

傾左幾句~覺得好少餐廳..事後會做依d窩心動作(不錯啊)

依間既菜式~感覺幾似上年同老闆慶祝生日食既"FINDS"

老闆飲個清湯時即刻話好似~但食個雪葩又諗起"Amigo"

6 則留言:

  1. hello yanomi, 好耐冇見喇 :)
    祝老闆生日快樂,身體健康 ^^
    見你地早前去左玩,等睇你啲靚相呀

    回覆刪除
    回覆
    1. hello阿肥~早晨呀!
      多謝你呀! 你近來身體好嗎?
      你都要小心身體~大家繼續好好慢活^^

      刪除
  2. 四嚿腹肌笠早啦~~~~
    "開心既日子..開支酒慶祝下吧"--> 係嘅係嘅~~~~~~
    隻酒有果香又唔dry 真係好飲啊 我都啱 ~
    我會encore 墨汁芝麻包同芝士脆片 食完都飽飽地 哈哈~

    帶子呢個starter 真係全碟嘅嘢都可以食哂呀 正~~~~
    笑死我 搵極都唔見挪威煙三文魚 應該包在青瓜入面 哈哈~

    笠 我又唔識整凍湯 所以都會叫凍湯試下
    牛油果好飽肚架 以前好貴一個 依家平好多呀
    妳like唔like 呀?!

    回覆刪除
    回覆
    1. (二) 四嚿腹肌笠~
      笠呀 呢間餐廳嘅食物名字 同妳同mi媽食果間有得揮
      個名又係好長呀 嘩哈哈哈~
      焗釀美國蠔肉配西班牙辣肉腸忌廉酥皮盒-> 呢個正呀
      就咁睇樣已經好味道咁 妳切開影果張 感覺到有唔同嘅口感呀~
      盒頂上面一條條果d係咩來呀請問?!

      番石榴雪葩正呀 最緊要酸 哈哈~
      香煎波士頓龍蝦。配龍蝦湯嫩菠菜意大利飯-> $660 好貴呀~~~
      蚶都細心去埋殼 好GOOD呀~
      依家睇到突然間好想飲龍蝦湯 哈哈~

      鱈魚好厚身呀 但應該無上次我地買嘅龍躉咁大件呀可?!
      果次我生日喺 DAN RYAN 食嘢 又係同我唱生日歌 其實真係好尷尬 哈哈~

      妳話呀喂笑得好含蓄~好似好怕羞又尷尬咁 形容得無錯呀~~
      再次祝呀喂生日大快樂 身體健康 樣樣事都順順利利~~

      粟米型甜品 請問係咪一粒粒全部只係吉士醬做出來?!
      如果咁就好似漏咗d啊~~~~

      刪除
    2. 露兩笠..哈哈哈哈!
      依支白酒好飲呀~試第一啖已經覺得very good
      果個人介紹得好好~餐包又係勁好味~幾飽都想encore囉
      係啦~牛油果果陣好貴~我都ok鐘意食架..滑滑地
      衰阿喂又唔like架~如果唔係整沙律好正
      個湯勁飽啦~飲完成個肚脹晒

      刪除
    3. (2)笠..係呀! 哈哈..依間又水蛇春咁長
      打blog都要睇幾次~驚打漏打錯
      酥皮盒唔係講笑~好食..但又係飽到反肚
      上面果d脆脆地架~不過食唔到咩..哈哈哈哈
      價錢睇上去貴~但食物質素+服務真係抵返晒
      同埋..由starter>主菜~堅多野食到勁飽
      哈哈..係啦~我都打個突會唱生日歌~幾尷尬架
      我諗住最多講句生日快樂..已經好夠好開心
      再次多謝你呀笠~你地真係好有心呢
      係呀..全部係蛋黃吉士醬~我真係ma ma地..好漏呀
      所以食左好少咋

      刪除