2015年7月3日 星期五

布吉自駕遊。Baan Teelanka & A Maze


6月6日 - 6月13日 (布吉自駕遊8日7夜之旅)

6月9日(星期二)~Aroon Restaurant食早餐+行完local market

揸車去"Baan Teelanka"(泰文Baan Teelanka意思係upside down house)

參觀350平方米既倒轉屋~屋外有cafe & 紀念品店

場內仲有個由英國設計師Adrian Fisher設計既巨型迷宮

唔知老闆like唔like去/會唔會陪我傻玩~都拉佢去左先呢(哈)


入場參觀有幾個組合~我地買左個倒轉屋+迷宮(400B/pp)



2014年3月開幕~貼合主題設計..倒轉整間屋

而場內有職員指導~可隨時請教佢地點樣拍攝



諗起驅魔人..好詭異



Mission Impossible(特工A)



(特工B)



扶實..唔係就跌落黎架啦



可唔可以爬入去灘陣



難得老闆話下廚煮野食



反轉再反轉煮意粉~應該會特別好味





仲唔比我昅到你偷汽水飲?!



廁所都有得玩(哈哈)



老闆話我好似蜘蛛女



凌空飄浮







好似就黎向後跌咁(哈哈)



好想摸下隻狗



玩完影相..去玩迷宮~入去之前..職員幫我地噴定蚊水

話場內會有好多蚊



行左都無3分鐘..就出返黎



d蚊真係好勁~老闆咬左幾粒..我唔惹蚊都咬左一粒

職員見我地咁快出黎都知咩事(哈哈)



參考資料 :

Baan Teelanka - http://www.upsidedownhouse-phuket.com/
Opening Hours : 10:00 - 18:00
位置 : 402往Central Festival方向~過Outlets前少少即到

沒有留言:

張貼留言